• Care din următoarele NU este un avantaj al folosirii thread-urilor?
    1. timp de comutare mai rapid
    2. partajare facilă a informației
    3. eliminarea completă a apelurilor de sistem
    4. planificare avantajoasă pe sisteme multiprocesor
    • [3]
    • (1)
  • Care din următoarele nu este un tip de model de thread-uri?
    1. one-to-one
    2. one-to-many
    3. many-to-one
    4. many-to-many
    • [2]
    • (1)
  • Ce fel de implementare de thread-uri folosește NPTL?
    1. kernel-level
    2. user-level
    3. hybridă
    4. altă variantă
    • [1]
    • (1)
  • Care din următoarele reprezintă implementare de tipul many-to-one?
    1. NPTL
    2. Win32 Threads
    3. fibers
    4. POSIX threads
    • [3]
    • (1)
  • Care din următoarele este partajată între thread-uri?
    1. stiva
    2. registrele
    3. varibilele TLS
    4. variabilele globale
    • [4]
    • (1)
  • Care din următoarele NU este partajată între thread-uri (este proprie fiecărui thread)?
    1. heap-ul
    2. variabilele globale
    3. TLS
    4. zona de cod
    • [3]
    • (1)
  • Care este echivalentul apelului sem_wait din Linux pe Windows?
    1. RelaseSemaphore
    2. OpenSemaphore
    3. WaitForSingleObject
    4. SetEvent
    • [3]
    • (1)
  • Care este echivalentul cel mai apropiat al apelului SetEvent din Windows pe Linux?
    1. sem_post
    2. pthread_mutex_unlock
    3. pthread_cond_wait
    4. pthread_cond_signal
    • [4]
    • (1)
  • Un monitor ce funcționează după modelul SIGNAL_AND_CONTINUE deține două variabile condiție. Câte cozi de așteptare deține?
    1. nici una
    2. 1
    3. 2
    4. 3
    • [4]
    • (1)
  • Ce apel de sistem este folosit pe Linux pentru crearea unui thread?
    1. clone
    2. fork
    3. exec
    4. NtCreateThread
    • [1]
    • (1)
so/cursuri/quiz/quiz08.txt · Last modified: 2013/01/31 21:57 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0