CS Open CourseWare http://ocw.cs.pub.ro/courses/ 2024-03-19T09:59:25+02:00 CS Open CourseWare http://ocw.cs.pub.ro/courses/ http://ocw.cs.pub.ro/courses/lib/tpl/arctic/images/favicon.ico text/html 2024-03-19T09:32:43+02:00 mbarbulescu Laborator 02: Introducere în ns-3 - [[02b] Analiza PCAP cu tshark] http://ocw.cs.pub.ro/courses/isrm/laboratoare/new/02a?rev=1710833563&do=diff ns-3 este un simulator de rețele (Ethernet, Wi-Fi, 4G etc.) ce oferă: * modele pentru studiul circulației unui pachet în rețea * un engine pentru simulări de rețele complexe (noduri, modele de propagare, trafic UDP/TCP etc.) * un mecanism de tracing atat in format text, cat și în format pcap. text/html 2024-03-19T09:04:45+02:00 mbarbulescu Laborator 04 - Capacitatea ideală a mediului (continuare) - [[00] Pregătire laborator] http://ocw.cs.pub.ro/courses/isrm/laboratoare/new/04?rev=1710831885&do=diff Un mod explicit de rezervare a mediului se face prin intermefdiul pachetelor RTS/CTS. Emițătorul trimite RTS, iar receptorul răspunde cu CTS. În pașii 3 și 4 se transmit datele și confirmarea ACK în modul obișnuit. Diferența este acum că nodurile vecine au ocazia să estimeze durata conversației în 4 pași prin citirea câmpului Duration fie din RTS, fie din CTS. text/html 2024-03-18T16:55:38+02:00 maria.sfiraiala Segregated Free Lists http://ocw.cs.pub.ro/courses/sd-ca/teme/tema1-2024?rev=1710773738&do=diff Responsabili * Radu Nichita * Maria Sfîrăială * Matei Mantu * Data publicării: 18.03.2024 17:00:00 * Deadline HARD: 07.04.2024 23:55:00 Obiective * Aprofundarea cunoștințelor în utilizarea limbajului C. * Implementarea și utilizarea structurii de date listă dublu înlănțuită. * Familiarizarea cu implementarea unei structuri de date generice. text/html 2024-03-18T16:54:15+02:00 maria.sfiraiala Laboratoare http://ocw.cs.pub.ro/courses/sd-ca/sidebar?rev=1710773655&do=diff * Catalog * Informatii utile * Contact tutori * Reguli Partial * Reguli Examen * Lab 1 - Recapitulare PC. Vectori si matrice. Alocare dinamica * Lab 2 - Liste înlănțuite * Lab 3 - Liste înlănțuite (continuare) * Lab 4 - Dicţionar * Lab 5 - Stivă şi Coadă * Lab 6 - Grafuri - Basics * Lab 7 - Grafuri - Advanced * Lab 8 - Arbori Binari * Lab 9 - ABC şi Heap * Lab 10 - Treap * Lab 11 - Arbori generici. Trie resurse index text/html 2024-03-18T11:49:38+02:00 mihaela.balint Racket: Arbori de sufixe - [Depunctări generate de nerespectarea cerințelor din enunț] http://ocw.cs.pub.ro/courses/pp/24/teme/racket-st?rev=1710755378&do=diff * Data publicării: 03.03.2024 * Data ultimei modificări: 14.03.2024 (changelog) * Tema (o arhivă .zip cu toate fișierele .rkt folosite în etapa curentă) se va încărca pe vmchecker Descriere generală și organizare Tema constă în definirea și utilizarea arborilor de sufixe asociați unui text și este împărțită în 4 etape: text/html 2024-03-18T11:45:16+02:00 mihaela.balint pp:24:teme:racket:etapa4.zip - created http://ocw.cs.pub.ro/courses/?image=pp%3A24%3Ateme%3Aracket%3Aetapa4.zip&ns=pp%3A24%3Ateme%3Aracket&rev=1710755116&tab_details=history&mediado=diff&do=media text/html 2024-03-18T11:35:45+02:00 mihaela.balint pp:sidebar http://ocw.cs.pub.ro/courses/pp/sidebar?rev=1710754545&do=diff General * Home * Punctaje * Regulament * Limbaje * Examene și teste * Bibliografie Cursuri * CA * [Curs] * Feedback curs (seria CA) * CB * Cursuri CB * CC * Slides CC Laboratoare * Racket: Introducere * Racket: Recursivitate * Racket: Funcții ca valori. Funcționale * Racket: Legarea variabilelor. Închideri funcționale * Racket: Întârzierea evaluării text/html 2024-03-18T11:29:23+02:00 mihaela.balint Racket: Întârzierea evaluării - [Racket: Întârzierea evaluării] http://ocw.cs.pub.ro/courses/pp/24/laboratoare/racket/intarzierea-evaluarii?rev=1710754163&do=diff * Data publicării: 18.03.2024 * Data ultimei modificări: 18.03.2024 Obiective Scopul acestui laborator este înțelegerea diverselor tipuri de evaluare, respectiv a controlului evaluării în Racket. Conceptele introduse sunt: * evaluare aplicativă * evaluare leneșă * promisiuni * fluxuri text/html 2024-03-18T11:27:22+02:00 mihaela.balint pp:24:laboratoare:racket:intarzierea-evaluarii-solutii.zip - created http://ocw.cs.pub.ro/courses/?image=pp%3A24%3Alaboratoare%3Aracket%3Aintarzierea-evaluarii-solutii.zip&ns=pp%3A24%3Alaboratoare%3Aracket&rev=1710754042&tab_details=history&mediado=diff&do=media text/html 2024-03-18T11:27:22+02:00 mihaela.balint pp:24:laboratoare:racket:intarzierea-evaluarii-schelet.zip - created http://ocw.cs.pub.ro/courses/?image=pp%3A24%3Alaboratoare%3Aracket%3Aintarzierea-evaluarii-schelet.zip&ns=pp%3A24%3Alaboratoare%3Aracket&rev=1710754042&tab_details=history&mediado=diff&do=media text/html 2024-03-18T09:09:34+02:00 teodor.tiron Afișajul cu 7 segmente - [Afișajul cu 7 segmente] http://ocw.cs.pub.ro/courses/soc/laboratoare/05/continut?rev=1710745774&do=diff Afișajul cu 7 segmente Un afișaj cu 7 segmente este un tip de display electronic folosit pentru a afișa cifre zecimale. Un astfel de afișaj este format din 7 LED-uri legate într-unul din două moduri: anod comun (plus comun) sau catod comun (minus comun). text/html 2024-03-18T09:08:15+02:00 florin.stancu Laboratorul 2: Întreruperi, Timere - add #include to timer ISR example http://ocw.cs.pub.ro/courses/pm/lab/lab2-2023?rev=1710745695&do=diff Capitole utile din [Datasheet ATmega324] * 1. Pin Configurations * secțiunea 1.1 - pag. 2 * 7. AVR CPU Core * secțiunea 7.3 - pag. 11 * secțiunea 7.7 - pag. 16 * 12. Interrupts * tabelul 12-1 - pag. 61 * 13. External Interrupts * secțiunea 13.1 - pag. 67 * secțiunile 13.2.4-13.2.9 - pag. 69 text/html 2024-03-18T09:07:35+02:00 alexandru.mircea98 Lab 03 - Hardware Security - [[30p] 3. Using OpenSSL] http://ocw.cs.pub.ro/courses/isc/labs/03?rev=1710745655&do=diff Objectives * Side Channel Attacks * Hardware Security Basics * OpenSSL / PKCS#11 & #15 tools * HSMs: Java Card & Simulator Preparation You may use the UPB's OpenStack cloud to instantiate a Virtual Machine to be used for this lab! Read these instructions if you wanna know how!. text/html 2024-03-17T22:16:50+02:00 traian.enache Responsabili Proiect - [Etapa 0] http://ocw.cs.pub.ro/courses/pa/regulament-proiect-2024?rev=1710706610&do=diff * Ionut Birsu * Iulian Birlica * Cătălin Rîpanu * Andy Catruna * Traian Enache În acest an vă propunem realizarea unui program care să joace cât mai bine jocul Halite. Regulile jocului sunt explicate în detaliu aici. Aveți la dispoziție starter kits, disponibile pentru multe limbaje de programare, aici. Acestea au deja implementată comunicarea cu engine-ul jocului, precum și câteva funcții elementare de navigare/analiză a stării jocului. Funcționalitățile existente sunt descrise aic… text/html 2024-03-17T20:58:00+02:00 ilinca_ioana.strutu Informații http://ocw.cs.pub.ro/courses/tsc/sidebar?rev=1710701880&do=diff * Anunțuri * Calendar * Reguli și notare * Catalog * Ocupare laborator * Proiect 2024 * 01. Intro * 02. Fiabilitate. Intensitatea defectiunilor * 03. Estimarea fiabilității * 04. Sisteme cu votare majoritară * 05. Sisteme cu back-up * 06. Modele Markov * 07. Procese Markov * 08. Software Development Process * 09. Coding Style. Peer Review * 10. Software Requirements * 11. Architecture & HLD * 12. Traceability * 13. Unit Testing * … text/html 2024-03-17T20:17:44+02:00 ilinca_ioana.strutu Laborator 03 - Fusion 103 - [Laborator 03 - Eagle 103] http://ocw.cs.pub.ro/courses/tsc/laboratoare/laborator-03?rev=1710699464&do=diff Laborator 03 - Fusion 103 Tips and tricks Selectare componente concurente În laboratoarele trecute am întâmpinat situaţii în care existau mai multe elemente ce aveau originea în acelaşi punct. Acest lucru face dificilă selectarea componentei dorite. text/html 2024-03-17T18:43:40+02:00 florin.stancu 04. [10p] Serving dynamic content - [04. [10p] Serving dynamic content] http://ocw.cs.pub.ro/courses/ii/labs/s2/02/tasks/04?rev=1710693820&do=diff 04. [10p] Serving dynamic content Finally, we shall see how dynamic content can be interpolated * Edit the website's second HTML page, enter {{mycontent}} (this literal text!) as content somewhere inside the main content block: <div class="content-box main-content"> ... {{mycontent}} ... text/html 2024-03-17T18:39:19+02:00 florin.stancu 00. [10p] Getting Started - [00. [10p] Getting Started] http://ocw.cs.pub.ro/courses/ii/labs/s2/02/tasks/00?rev=1710693559&do=diff 00. [10p] Getting Started First, download the [skeleton archive (.zip)] and unzip it. It has the following structure: ├── initial_design.html # initial HTML template ├── public/ │ ├── bootstrap/ # bootstrap sources │ ├── images/ │ └── style.css # main stylesheet ├── server.py # server-side application └── templates/ # Jinja templates text/html 2024-03-17T18:33:40+02:00 florin.stancu ii:labs:s2:lab02-skel.zip http://ocw.cs.pub.ro/courses/?image=ii%3Alabs%3As2%3Alab02-skel.zip&ns=ii%3Alabs%3As2&rev=1710693220&tab_details=history&mediado=diff&do=media text/html 2024-03-17T18:24:32+02:00 florin.stancu 03. [30p] Firing up the Flask backend http://ocw.cs.pub.ro/courses/ii/labs/s2/02/tasks/03?rev=1710692672&do=diff 03. [30p] Firing up the Flask backend First, let's understand how Flask serves files: * Download a random photo from the Internet (e.g., your favorite snake species) and place it into public/myimage.jpg (or use whatever name you wish, but keep this directory!); * Start up the Flask server (python3 server.py) and point your browser to <http://localhost:5000/public/myimage.jpg>, it should display your image. * Copy/rename or download another image directly to your project's root, alongside…