Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2025:rnedelcu:cosmin.leonte1201 [2025/05/27 23:34]
cosmin.leonte1201 [Software Design]
pm:prj2025:rnedelcu:cosmin.leonte1201 [2025/05/28 13:40] (current)
cosmin.leonte1201 [Rezultate Obţinute]
Line 42: Line 42:
  
 ===== Software Design ===== ===== Software Design =====
- 
  
 <note tip> <note tip>
 Librării utilizate Librării utilizate
-LiquidCrystal_I2C.h – pentru afișarea mesajelor pe un LCD 16x2 conectat prin I2C (adresă 0x27)+  * LiquidCrystal_I2C.h – pentru afișarea mesajelor pe un LCD 16x2 conectat prin I2C (adresă 0x27)
  
 Structura aplicației Structura aplicației
-1. Inițializare (setup) 
-Se configurează pin-urile pentru LED-uri, butoane și buzzer 
  
-LCD-ul este pornitcu iluminare activată+  ​Inițializare (setup) 
 +    * Configurarea pin-urilor pentru LED-uributoane și buzzer 
 +    * Inițializarea LCD-ului și activarea iluminării 
 +    * Generarea secvenței aleatoare și pornirea jocului
  
-Se generează secvență aleatoare și se pornește jocul+  - Start joc (resetGame) 
 +    * Afișarea instrucțiunilor pe LCD 
 +    * Așteptarea apăsării butonului de reset 
 +    * Inițializarea ​secvenței cu 3
  
-2. Start joc (resetGame) +  - Derulare joc (loop) 
-Se afișează instrucțiuni pe LCD +    * Afișarea scorului curent 
- +    * Redarea vizuală și sonoră a secvenței 
-Se așteaptă apăsarea butonului de reset +    * Citirea inputului de la utilizator 
- +    * Verificarea răspunsului 
-Jocul pornește de la o secvență de 3 pași +    * Avansare în joc sau restart ​în caz de greșeală
- +
-3. Derulare joc (loop) +
-Se arată scorul (numărul de pași reușiți) +
- +
-Se redă vizual ​și sonor secvențcurentă +
- +
-Utilizatorul introduce ​secvența prin butoane +
- +
-Se validează secvența introdusă +
- +
-Se trece la nivelul următor ​sau se reîncepe ​în caz de greșeală+
  
 Funcționalități principale Funcționalități principale
-Control prin 3 butoane colorate ​și unul de reset +  * Control prin 3 butoane colorate ​+ 1 buton de reset 
- +  ​* ​Feedback audio pentru fiecare apăsare 
-Feedback audio pentru fiecare apăsare +  ​* ​LED-uri ​pentru culorile: roșu, galben, verde 
- +  ​* ​LCD cu mesaje (scor, instrucțiuni,​ eșec) 
-LED-uri ​corespunzătoare culorilor: roșu, galben, verde +  ​* ​Joc continuu ​până la greșeală 
- +  ​* ​Resetare ​prin butonul reset
-LCD cu mesaje ​dinamice ​(scor, instrucțiuni,​ eșec) +
- +
-Joc infinit ​până la greșeală +
- +
-Secvență aleatoare cu până la 100 de pași +
- +
-Resetare ​completă cu un singur buton+
  
 Comportamente cheie Comportamente cheie
-Redare secvență: LED + sunet pentru fiecare ​element +  * Redare secvență: LED + ton pentru fiecare ​pas 
- +  ​* ​Citire input: ​detectarea ​apăsării ​și feedback 
-Citire input: ​detectare ​apăsare și confirmare cu feedback +  ​* ​Verificare: ​compararea ​secvenței introduse cu cea generată 
- +  ​* ​Pierderea: afișarea mesajului și așteptare restart
-Verificare: ​compară răspunsul utilizatorului cu secvenț+
- +
-Pierderea: afișare mesaj + așteptare restart+
 </​note>​ </​note>​
  
Line 102: Line 84:
  
 <note tip> <note tip>
-Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.+Am implementat proiectul cu succes. Functioneaza asa cum a fost intentionat si cum este descris in descrierea generala. 
 + 
 + 
 +Link videoclip youtube: https://​www.youtube.com/​shorts/​MOuBq3q616s
 </​note>​ </​note>​
  
pm/prj2025/rnedelcu/cosmin.leonte1201.1748378074.txt.gz · Last modified: 2025/05/27 23:34 by cosmin.leonte1201
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0