Simon Says - LEONTE COSMIN FLORIN 331CB
Introducere
Prezentarea pe scurt a proiectului vostru:
Simon Says este un joc interactiv ce presupune obținerea aceleaiasi secvențe de butoane precum se aprind culorile pe led
Scopul lui este de a reuși cât mai multe secvențe corecte pentru a aduna un scor cât mai mare
M-am inspirat în alegerea ideii de la joculetul Șimon Says din Keep Talking and Nobody Explodes
este util întrucât este un joc interactiv și foarte provocator întrucât trebuie sa reții secvențe destul de lungi la un moment mai avansat
Descriere generală
Schema Bloc:
Implementarea jocului Șimon Says folosind LCD, 4 butoane și trei LED-uri de culoare rosie, galbena si verde. La inceput pe LCD apare scris Simon Says. Apasa Reset pentru Start. Dupa apaseara butonului de RESET(Butonul Alb) incepe runda si se vor lumina in secventa cele trei LED-uri. Apoi apare pe ecran scorul jucatorului si mesajul Randul tau. Jucatorul trebuie sa realizeze aceeasi secventa ca cea afisata mai devreme prin LED-uri. Daca a reusit se incepe o noua runda. Altfel apare pe LCD Ai gresit. Apasa Reset pentru resetare. Daca doreste sa inceapa din nou jocul trebuie apasat reset.
Hardware Design
Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:
Placuta Arduino Uno R3
BreadBoard
fire tata-tata
fire mama-tata pentru conectarea modului I2C al led-ului la breadboard si placuta
4 butoane, cu culori diferite atasate(ALB, VERDE, GALBEN, ROSU)
LCD cu modul I2C
buzzer
3 LED-uri de culori diferite(VERDE, GALBEN, ROSU)
Software Design
Librării utilizate
Structura aplicației
Inițializare (setup)
Configurarea pin-urilor pentru LED-uri, butoane și buzzer
Inițializarea LCD-ului și activarea iluminării
Generarea secvenței aleatoare și pornirea jocului
Start joc (resetGame)
Afișarea instrucțiunilor pe LCD
Așteptarea apăsării butonului de reset
Inițializarea secvenței cu 3
Derulare joc (loop)
Afișarea scorului curent
Redarea vizuală și sonoră a secvenței
Citirea inputului de la utilizator
Verificarea răspunsului
Avansare în joc sau restart în caz de greșeală
Funcționalități principale
Control prin 3 butoane colorate + 1 buton de reset
Feedback audio pentru fiecare apăsare
LED-uri pentru culorile: roșu, galben, verde
LCD cu mesaje (scor, instrucțiuni, eșec)
Joc continuu până la greșeală
Resetare prin butonul reset
Comportamente cheie
Redare secvență: LED + ton pentru fiecare pas
Citire input: detectarea apăsării și feedback
Verificare: compararea secvenței introduse cu cea generată
Pierderea: afișarea mesajului și așteptare restart
Rezultate Obţinute
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
proiectpmsimonsayscod.zip
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF