This is an old revision of the document!
Implementarea jocului Șimon Says folosind LCD, 4 butoane și trei LED-uri de culoare rosie, galbena si verde. La inceput pe LCD apare scris Simon Says. Apasa Reset pentru Start. Dupa apaseara butonului de RESET(Butonul Alb) incepe runda si se vor lumina in secventa cele trei LED-uri. Apoi apare pe ecran scorul jucatorului si mesajul Randul tau. Jucatorul trebuie sa realizeze aceeasi secventa ca cea afisata mai devreme prin LED-uri. Daca a reusit se incepe o noua runda. Altfel apare pe LCD Ai gresit. Apasa Reset pentru resetare. Daca doreste sa inceapa din nou jocul trebuie apasat reset.
Structura aplicației 1. Inițializare (setup) Se configurează pin-urile pentru LED-uri, butoane și buzzer
LCD-ul este pornit, cu iluminare activată
Se generează o secvență aleatoare și se pornește jocul
2. Start joc (resetGame) Se afișează instrucțiuni pe LCD
Se așteaptă apăsarea butonului de reset
Jocul pornește de la o secvență de 3 pași
3. Derulare joc (loop) Se arată scorul (numărul de pași reușiți)
Se redă vizual și sonor secvența curentă
Utilizatorul introduce secvența prin butoane
Se validează secvența introdusă
Se trece la nivelul următor sau se reîncepe în caz de greșeală
Funcționalități principale Control prin 3 butoane colorate și unul de reset
Feedback audio pentru fiecare apăsare
LED-uri corespunzătoare culorilor: roșu, galben, verde
LCD cu mesaje dinamice (scor, instrucțiuni, eșec)
Joc infinit până la greșeală
Secvență aleatoare cu până la 100 de pași
Resetare completă cu un singur buton
Comportamente cheie Redare secvență: LED + sunet pentru fiecare element
Citire input: detectare apăsare și confirmare cu feedback
Verificare: compară răspunsul utilizatorului cu secvența
Pierderea: afișare mesaj + așteptare restart
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.