Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2022:sgherman:arithmeticgame [2022/05/28 20:50]
alberto_mihai.radu
pm:prj2022:sgherman:arithmeticgame [2022/05/30 23:50] (current)
alberto_mihai.radu [Hardware Design]
Line 10: Line 10:
  
 ===== Descriere Generală ===== ===== Descriere Generală =====
-Proiectul va folosi interfața serială pentru afișarea celor doua numere ​și a operatiei ​generate random , cât și pentru introducerea rezultatului ​de către utilizator de la tastaturăDacă operația calculată de către utilizator ​va fi corectă, un buzzer va cântă ​o melodie ​specifică  +Proiectul va fi un joc aritmetic in care userul va primi prin intermediul unui ecran LCD un calcul aritmetic de tipul: x op y = z unde x, y si z sunt numere ​naturale ,generate random, ​iar op este o operatie aritmetica ​de gradul 1 sau 2.Userul ​va avea la dispozitie doua butoane pentru a alege daca rezultatul calului este corect ​sau nucontra timp , cat si 3 led uri care vor indica victoria , esecul sau sfarsitul jocului.De asemenea proiectul va avea si un buzzer ​care va canta o melodie ​in functie ​de victoria userului sau esecul lui dupa fiecare ​operatieUserul ​va avea 3 vieti ,reprezentate printr-bara de health, ​viata pierzandu-se in momentul in care timpul alocat raspunsului expira sau alege un raspuns gresit.La finalul ​jocului ​cand cele 3 vieti sunt pierdute se va afisa un mesaj corespunzator pe LCD si se va reseta jocul.
-victoriei, în caz contrar una de infrângere și de asemenea se va afișa un mesaj specific pe display-ul LCD.Pentru ​fiecare ​rezultat corect scorul utilizatorului va crește, fiind afișat pe un LED cu 7 segmente.Utilizatorul ​va avea 3 vieți ​, o viața fiind pierdută atunci când rezultatul introdus ​de acesta este incorect.De asemenea proiectul va avea și butoane pentru a selecta dificultatea dorită (dificultate crecuta presupune un timp mai scurt și numere mai mari pentru ​care trebuie calculată operația), cât și pentru resetarea ​jocului. ​+
 === Schema Bloc === === Schema Bloc ===
-{{:​pm:​prj2022:​sgherman:​schema_bloc_alberto.png?​700|}}+{{:​pm:​prj2022:​sgherman:​schema_bloc_alberto.png?​500|}}
  
 === Schema Electrica === === Schema Electrica ===
Line 24: Line 23:
   * Buzzer   * Buzzer
   * Adaptor SD   * Adaptor SD
-  * LED cu 7 segmente 
   * Componente de baza (pini, fire, butoane)   * Componente de baza (pini, fire, butoane)
    
pm/prj2022/sgherman/arithmeticgame.1653760258.txt.gz · Last modified: 2022/05/28 20:50 by alberto_mihai.radu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0