Arithmetic Game

Radu Alberto 331CC

Introducere

Proiectul consta într-un joc cu operații aritmetice în care utilizatorul va primi 2 numere întregi random și o operație aritmetică random și va trebui să scrie rezultatul operației celor două numere contra timp.

Descriere Generală

Proiectul va fi un joc aritmetic in care userul va primi prin intermediul unui ecran LCD un calcul aritmetic de tipul: x op y = z unde x, y si z sunt numere naturale ,generate random, iar op este o operatie aritmetica de gradul 1 sau 2.Userul va avea la dispozitie doua butoane pentru a alege daca rezultatul calului este corect sau nu, contra timp , cat si 3 led uri care vor indica victoria , esecul sau sfarsitul jocului.De asemenea proiectul va avea si un buzzer care va canta o melodie in functie de victoria userului sau esecul lui dupa fiecare operatie. Userul va avea 3 vieti ,reprezentate printr-o bara de health, o viata pierzandu-se in momentul in care timpul alocat raspunsului expira sau alege un raspuns gresit.La finalul jocului cand cele 3 vieti sunt pierdute se va afisa un mesaj corespunzator pe LCD si se va reseta jocul.

Schema Bloc

Schema Electrica

Hardware Design

Piese
  • Arduino UNO
  • LCD Display 1602 + I2C
  • Buzzer
  • Adaptor SD
  • Componente de baza (pini, fire, butoane)

Software Design

Ca mediu de dezvoltare voi folosi atât Tinkercad, cât și aplicația de bază oferită de Arduino pentru dezvoltarea în timp real a proiectului.

Biblioteci

Voi folosi biblioteca LiquidCrystal.h pentru utilizarea LCD-ului.

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

https://github.com/Alberto1213/PM

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

TODO Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2022/sgherman/arithmeticgame.txt · Last modified: 2022/05/30 23:50 by alberto_mihai.radu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0