This is an old revision of the document!


Arithmetic Game

Radu Alberto 331CC

Introducere

Proiectul consta într-un joc cu operații aritmetice în care utilizatorul va primi 2 numere întregi random și o operație aritmetică random și va trebui să scrie rezultatul operației celor două numere contra timp.

Descriere Generală

Proiectul va folosi interfața serială pentru afișarea celor doua numere și a operatiei generate random , cât și pentru introducerea rezultatului de către utilizator de la tastatură. Dacă operația calculată de către utilizator va fi corectă, un buzzer va cântă o melodie specifică victoriei, în caz contrar una de infrângere și de asemenea se va afișa un mesaj specific pe display-ul LCD.Pentru fiecare rezultat corect scorul utilizatorului va crește, fiind afișat pe un LED cu 7 segmente.Utilizatorul va avea 3 vieți , o viața fiind pierdută atunci când rezultatul introdus de acesta este incorect.De asemenea proiectul va avea și butoane pentru a selecta dificultatea dorită (o dificultate crecuta presupune un timp mai scurt și numere mai mari pentru care trebuie calculată operația), cât și pentru resetarea jocului.

Schema Bloc

Schema Electrica

Hardware Design

Piese
  • Arduino UNO
  • LCD Display 1602 + I2C
  • Buzzer
  • Adaptor SD
  • LED cu 7 segmente
  • Componente de baza (pini, fire, butoane)

Software Design

Ca mediu de dezvoltare voi folosi atât Tinkercad, cât și aplicația de bază oferită de Arduino pentru dezvoltarea în timp real a proiectului.

Biblioteci

Voi folosi biblioteca LiquidCrystal.h pentru utilizarea LCD-ului.

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

https://github.com/Alberto1213/PM

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

TODO Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2022/sgherman/arithmeticgame.1653760258.txt.gz · Last modified: 2022/05/28 20:50 by alberto_mihai.radu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0