This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2022:ndrogeanu:filler [2022/05/12 22:08] Cezar_marian.sava created |
pm:prj2022:ndrogeanu:filler [2022/06/02 17:34] (current) Cezar_marian.sava [Dezvoltare] |
||
---|---|---|---|
Line 1: | Line 1: | ||
- | Intentionez sa fac un minigame avand la baza algoritmul Fill. Acest joc are 2 jucatori fiecare avand 4 butoane reprezentand culorile Rosu Galben Albastru si verde. Fiecare jucator va a porni din coltul opus celuilalt jucator. Tabla de joc este formata dintr o matrice de leduri ce semnifica punctele ce le poate acumula un jucator. Un jucator acumuleaza puncte daca acapareaza culorile vecine ariei pe care pe care o detine. | + | ====== Filler ====== |
- | Un link pentru vizualizarea jocului : https://www.youtube.com/watch?v=T6CnSLwTnUc | + | ===== Introducere ===== |
- | In acest proiect voi folosi o placa Arduino, 8 butoane, fire conductoare, o matrice de led RGB 10x10.{{:pm:prj2022:ndrogeanu:arduino_led_matrix.jpg?direct&200|}} | + | |
+ | <note tip> | ||
+ | Prezentarea pe scurt a proiectului vostru: | ||
+ | * Proiectul ales de mine simuleaza cu ajutorul unei placute arduino, jocul Filler. | ||
+ | * Proiectul este realizat pentru entertainement :) | ||
+ | * In urma cu ceva timp, am realizat implementarea jocului Filler cu biblioteca graphics.h de pe windows | ||
+ | * Utilitatea acestui proiect consta doar in entertainement ul utilizatorului | ||
+ | </note> | ||
+ | ===== Descriere generală ===== | ||
+ | Proiectul este o simulare a jocului Filler. | ||
+ | Aici este un gameplay intre un utilizator si AI pe jocul Filler : https://www.youtube.com/watch?v=T6CnSLwTnUc | ||
+ | |||
+ | ===== Hardware Design ===== | ||
+ | |||
+ | <note tip> | ||
+ | Aici puneţi tot ce ţine de hardware design: | ||
+ | * In acest proiect voi folosi: Breadboard, Arduino Uno, 8 butoane, placuta RGB 8x8 indexabila | ||
+ | * {{:pm:prj2022:ndrogeanu:arduino_led_matrix.jpg?direct&200|}} | ||
+ | </note> | ||
+ | |||
+ | ===== Software Design ===== | ||
+ | |||
+ | |||
+ | <note tip> | ||
+ | Descrierea codului aplicaţiei (firmware): | ||
+ | * Voi folosi pentru dezvoltarea proiectului (software) IDE adruino in care voi implementa algoritmul de fill pentru o matrice 8x8 | ||
+ | * Voi folosi biblioteca speciala pentru matricea de LED uri pentru indexare | ||
+ | </note> | ||
+ | |||
+ | ===== Dezvoltare ===== | ||
+ | Am folosit 4 butoane pentru indexarea culorilor. Functiile butoanelor sunt verificate in loop. | ||
+ | |||
+ | Pentru a face posibila indexarea am folosit biblioteca FASTLed.h | ||
+ | Am legat cele 4 butoane la DIGITAL-PIN 4-RED 5-BLUE 6-GREEN 7-PURPLE | ||
+ | |||
+ | {{:pm:prj2022:ndrogeanu:279856366_536120951436405_5984708871118379925_n.jpg?direct&200|}} | ||
+ | {{:pm:prj2022:ndrogeanu:untitled_diagram.drawio_5_.png?direct&200|}} | ||
+ | {{:pm:prj2022:ndrogeanu:281786687_996093384439333_6111003059132048234_n.jpg?direct&200|}} | ||
+ | {{:pm:prj2022:ndrogeanu:untitled_diagram.drawio_4_.png?direct&200|}} | ||
+ | {{:pm:prj2022:ndrogeanu:powerful_jarv-krunk.png?direct&200|}} | ||
+ | {{:pm:prj2022:ndrogeanu:282208132_1076349416422863_8730665199297439084_n.jpg?direct&200|}} | ||
+ | {{:pm:prj2022:ndrogeanu:281901529_759005795285468_4144850351865212320_n.jpg?direct&200|}} | ||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
- | Functionalitati: La apasarea unui buton culoarea fiecarui jucator se va schimba in functie de butonul apasat. Dupa acapararea a jumatate din tabla, un jucator a castigat. | ||