Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2022:ndrogeanu:filler [2022/05/12 22:08]
Cezar_marian.sava created
pm:prj2022:ndrogeanu:filler [2022/06/02 17:34] (current)
Cezar_marian.sava [Dezvoltare]
Line 1: Line 1:
-Intentionez sa fac un minigame avand la baza algoritmul Fill. Acest joc are 2 jucatori fiecare avand 4 butoane reprezentand culorile Rosu Galben Albastru si verde. Fiecare jucator va porni din coltul opus celuilalt jucator. Tabla de joc este formata dintr o matrice de leduri ce semnifica punctele ce le poate acumula un jucatorUn jucator acumuleaza puncte daca acapareaza culorile vecine ariei pe care pe care detine.  +====== Filler ====== 
-Un link pentru vizualizarea jocului ​: https://​www.youtube.com/​watch?​v=T6CnSLwTnUc +===== Introducere ===== 
-In acest proiect voi folosi ​o placa Arduino, 8 butoane, ​fire conductoare, ​o matrice de led RGB 10x10.{{:​pm:​prj2022:​ndrogeanu:​arduino_led_matrix.jpg?​direct&​200|}}+ 
 +<note tip> 
 +Prezentarea pe scurt proiectului vostru: 
 +  * Proiectul ales de mine simuleaza cu ajutorul unei placute arduino, jocul Filler. 
 +  * Proiectul ​este realizat pentru entertainement :) 
 +  * In urma cu ceva timp, am realizat implementarea jocului Filler cu biblioteca graphics.h de pe windows 
 +  * Utilitatea acestui proiect consta doar in entertainement ul utilizatorului 
 +</​note>​ 
 +===== Descriere generală ===== 
 +Proiectul este simulare a jocului Filler                                  ​ 
 +Aici este un gameplay intre un utilizator si AI pe jocul Filler ​: https://​www.youtube.com/​watch?​v=T6CnSLwTnUc 
 + 
 +===== Hardware Design ===== 
 + 
 +<note tip> 
 +Aici puneţi tot ce ţine de hardware design: 
 +  * In acest proiect voi folosi: Breadboard, ​Arduino ​Uno, 8 butoane, ​placuta RGB 8x8 indexabila 
 +  * {{:​pm:​prj2022:​ndrogeanu:​arduino_led_matrix.jpg?​direct&​200|}} 
 +</​note>​ 
 + 
 +===== Software Design ===== 
 + 
 + 
 +<note tip> 
 +Descrierea codului aplicaţiei (firmware):​ 
 +  * Voi folosi pentru dezvoltarea proiectului (software) IDE adruino in care voi implementa algoritmul de fill pentru ​o matrice ​8x8  
 +  * Voi folosi biblioteca speciala pentru matricea ​de LED uri pentru indexare 
 +</​note>​ 
 + 
 +===== Dezvoltare ===== 
 +Am folosit 4 butoane pentru indexarea culorilorFunctiile butoanelor sunt verificate in loop. 
 + 
 +Pentru a face posibila indexarea am folosit biblioteca FASTLed.h 
 +Am legat cele 4 butoane la DIGITAL-PIN 4-RED 5-BLUE 6-GREEN 7-PURPLE 
 + 
 +{{:​pm:​prj2022:​ndrogeanu:​279856366_536120951436405_5984708871118379925_n.jpg?​direct&​200|}} 
 +{{:​pm:​prj2022:​ndrogeanu:​untitled_diagram.drawio_5_.png?​direct&​200|}} 
 +{{:​pm:​prj2022:​ndrogeanu:​281786687_996093384439333_6111003059132048234_n.jpg?​direct&​200|}} 
 +{{:​pm:​prj2022:​ndrogeanu:​untitled_diagram.drawio_4_.png?​direct&​200|}} 
 +{{:​pm:​prj2022:​ndrogeanu:​powerful_jarv-krunk.png?​direct&​200|}} 
 +{{:​pm:​prj2022:​ndrogeanu:​282208132_1076349416422863_8730665199297439084_n.jpg?​direct&​200|}} 
 +{{:​pm:​prj2022:​ndrogeanu:​281901529_759005795285468_4144850351865212320_n.jpg?​direct&​200|}} 
 + 
 + 
 + 
 + 
 + 
 + 
 + 
 + 
 + 
 + 
 + 
  
-Functionalitati:​ La apasarea unui buton culoarea fiecarui jucator se va schimba in functie de butonul apasat. Dupa acapararea a jumatate din tabla, un jucator a castigat. 
  
pm/prj2022/ndrogeanu/filler.1652382518.txt.gz · Last modified: 2022/05/12 22:08 by Cezar_marian.sava
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0