Filler

Introducere

Prezentarea pe scurt a proiectului vostru:

  • Proiectul ales de mine simuleaza cu ajutorul unei placute arduino, jocul Filler.
  • Proiectul este realizat pentru entertainement :)
  • In urma cu ceva timp, am realizat implementarea jocului Filler cu biblioteca graphics.h de pe windows
  • Utilitatea acestui proiect consta doar in entertainement ul utilizatorului

Descriere generală

Proiectul este o simulare a jocului Filler. Aici este un gameplay intre un utilizator si AI pe jocul Filler : https://www.youtube.com/watch?v=T6CnSLwTnUc

Hardware Design

Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:

  • In acest proiect voi folosi: Breadboard, Arduino Uno, 8 butoane, placuta RGB 8×8 indexabila

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • Voi folosi pentru dezvoltarea proiectului (software) IDE adruino in care voi implementa algoritmul de fill pentru o matrice 8×8
  • Voi folosi biblioteca speciala pentru matricea de LED uri pentru indexare

Dezvoltare

Am folosit 4 butoane pentru indexarea culorilor. Functiile butoanelor sunt verificate in loop.

Pentru a face posibila indexarea am folosit biblioteca FASTLed.h Am legat cele 4 butoane la DIGITAL-PIN 4-RED 5-BLUE 6-GREEN 7-PURPLE

pm/prj2022/ndrogeanu/filler.txt · Last modified: 2022/06/02 17:34 by Cezar_marian.sava
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0