This is an old revision of the document!


Intentionez sa fac un minigame avand la baza algoritmul Fill. Acest joc are 2 jucatori fiecare avand 4 butoane reprezentand culorile Rosu Galben Albastru si verde. Fiecare jucator va a porni din coltul opus celuilalt jucator. Tabla de joc este formata dintr o matrice de leduri ce semnifica punctele ce le poate acumula un jucator. Un jucator acumuleaza puncte daca acapareaza culorile vecine ariei pe care pe care o detine. Un link pentru vizualizarea jocului : https://www.youtube.com/watch?v=T6CnSLwTnUc In acest proiect voi folosi o placa Arduino, 8 butoane, fire conductoare, o matrice de led RGB 10×10.

Functionalitati: La apasarea unui buton culoarea fiecarui jucator se va schimba in functie de butonul apasat. Dupa acapararea a jumatate din tabla, un jucator a castigat.

pm/prj2022/ndrogeanu/filler.1652382518.txt.gz · Last modified: 2022/05/12 22:08 by Cezar_marian.sava
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0