Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2022:dbrezeanu:spanzuratoarea [2022/06/06 03:37]
andrei.alexa created
pm:prj2022:dbrezeanu:spanzuratoarea [2022/06/06 11:19] (current)
andrei.alexa
Line 1: Line 1:
 ====== Spanzuratoarea ====== ====== Spanzuratoarea ======
 +Student: Alexa Andrei,
 +Grupa: 1241F
 ===== Introducere ===== ===== Introducere =====
  
 <note tip> <note tip>
-Jocul Spanzuratoarea in Arduino. O listă de cuvinte ​este definita intr-o variabila, din care programul va selecta aleatoriuButoane sunt folosite pentru miscarea printre litere ​si pentru ​face selectiiCand litera este selectata programul afiseaza o * în loc de litera ​si selectia ​nu se poate face din nou. Daca cuvantul ​este ghicit jocul va fi castigat daca nu atunci va fi pierdut.+Spânzurătoarea este un joc de cuvinte. ​Un cuvant trebuie ghicit ​si este reprezentat de un șir de linii, fiecare linie reprezentând o literă ​cuvântuluiDacă jucător ghicește ​literă ce se află în cuvânt, în toate pozițiile unde aceasta apare va fi completat. Dacă litera nu se află în cuvânt, Un element ​din diagrama „spânzurătoarea” ​este desenat
 </​note>​ </​note>​
 ===== Descriere generală ===== ===== Descriere generală =====
-{{:​pm:​prj2022:​avaduva:schamablocwordpuzzle.png?200|}}+{{:​pm:​prj2022:​dbrezeanu:blockdiagramspanz.jpg?400|}}
 <note tip> <note tip>
 +O listă de cuvinte este definita intr-o variabila, din care programul va selecta aleatoriu. Butoane sunt folosite pentru miscarea printre litere si pentru a face selectii. Cand o litera este selectata programul afiseaza o * în loc de litera si selectia nu se poate face din nou. Daca cuvantul este ghicit jocul va fi castigat daca nu atunci va fi pierdut.
 </​note>​ </​note>​
  
Line 23: Line 25:
  
 ===== Software Design ===== ===== Software Design =====
-W.I.P+
  
 <note tip> <note tip>
-Descrierea codului aplicaţiei ​(firmware): +IDE folosit : [[https://​www.arduino.cc/​en/​software|Arduino IDE 1.8.19]] 
-  ​* mediu de dezvoltare ​(if any) (e.gAVR StudioCodeVisionAVR+ 
-  ​* librării şi surse 3rd-party ​(e.gProcyon AVRlib+Cod rulat pentru resetarea placi: 
-  ​* algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi +<​note>​void setup() 
-  ​(etapa 3surse şi funcţii implementate+  // put your setup code here, to run once: 
 + 
 +
 + 
 +void loop() { 
 +  ​// put your main code here, to run repeatedly:​ 
 + 
 +}</​note>​ 
 +Variabila cu lista de cuvinte de unde alegem un cuvant random din lista: 
 +<​note>​const char* words[] = {"​politehnica",​ "​dorna",​ "​fils",​ "​ventilator",​ "​pahar",​ "​punga",​ "​paste",​ "​examen",​ "​deodorant",​ "​elefant"​};​ 
 + 
 +void newWord() 
 +  
 +  int pick = random(NUMWORDS);​ 
 +  const char* pickWord = words[pick];​ 
 +  guessWord = pickWord; 
 +  wordSize = guessWord.length(); ​     
 +}</​note>​ 
 +Conditiile pentru a castiga/​pierde sau a reseta jocul: 
 +<​note>​void gameOver(int whatToDo) { 
 + 
 +   
 +  switch (whatToDo) { 
 +    case 0:   
 +      lcd.clear(); 
 +      lcd.setCursor(60); 
 +      ​lcd.print("​AI"​);​ 
 +      lcd.setCursor(6,​ 1); 
 +      lcd.print("​PIERDUT"​);​ 
 + 
 +       
 +      break; 
 +    case 1:   
 +      lcd.clear(); 
 +      lcd.setCursor(4,​ 0); 
 +      lcd.print("​AI"​)
 +      lcd.setCursor(4,​ 1); 
 +      lcd.print("​CASTIGAT"​);​ 
 + 
 +      
 +  ​} 
 +  ​delay(2000)
 +  resetFunc(); ​      
 +
 +</​note>​
 </​note>​ </​note>​
  
 ===== Rezultate Obţinute ===== ===== Rezultate Obţinute =====
 +{{:​pm:​prj2022:​dbrezeanu:​andreialexaresult.jpg?​400|}}
 <note tip> <note tip>
-Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.+Filmare : {{:​pm:​prj2022:​dbrezeanu:​andreialexaspanzuratoarea.rar|}}
 </​note>​ </​note>​
  
 ===== Concluzii ===== ===== Concluzii =====
 +Am aflat cat de multa atentie trebuie pusa pe resetarea placi arduino si ce build uploadezi pe ea, a fost foarte distrativ sa ma joc cu placa si displayul desi ajustarea potentionmetrului mi-a dat niste batai de cap, de multe ori mi-a fost frica sa nu stric placa dar ma bucur ca am reusit sa ajung la rezultatul dorit.
 ===== Download ===== ===== Download =====
  
-<note warning>​ +You can download the project over here {{:pm:prj2022:dbrezeanu:spanzuratoarea.rar|}}
-O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectuluisurse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-). +
- +
-Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea **Add Images or other files**. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul **:​pm:​prj20??:​c?​** sau **:​pm:​prj20??:​c?:​nume_student** (dacă este cazul). **Exemplu:​** Dumitru Alin, 331CC -> **:pm:prj2009:cc:dumitru_alin**. +
-</​note>​+
  
 ===== Jurnal ===== ===== Jurnal =====
  
 <note tip> <note tip>
-Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect ​progresul proiectului.+13 mai: Alegere temă proiect, 
 +17 mai : Comandă piese, 
 +29 mai : Realizare ​proiect
 +6 iunie: Realizare documentație.
 </​note>​ </​note>​
  
Line 58: Line 103:
  
 <​note>​ <​note>​
-Listă cu documente, datasheet-uri,​ resurse Internet folosite, eventual grupate pe **Resurse Software** şi **Resurse ​Hardware**.+Hardware ​: [[https://​www.optimusdigital.ro/​en/​|Site Piese]] 
 +Software : [[https://​create.arduino.cc/​projecthub/​electropeak/​using-1602-lcd-keypad-shield-w-arduino-w-examples-e02d95|LCD Keypad Shield documentatie]]
 </​note>​ </​note>​
  
 <​html><​a class="​media mediafile mf_pdf"​ href="?​do=export_pdf">​Export to PDF</​a></​html>​ <​html><​a class="​media mediafile mf_pdf"​ href="?​do=export_pdf">​Export to PDF</​a></​html>​
pm/prj2022/dbrezeanu/spanzuratoarea.1654475874.txt.gz · Last modified: 2022/06/06 03:37 by andrei.alexa
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0