This is an old revision of the document!


Spanzuratoarea

Introducere

Jocul Spanzuratoarea in Arduino. O listă de cuvinte este definita intr-o variabila, din care programul va selecta aleatoriu. Butoane sunt folosite pentru miscarea printre litere si pentru a face selectii. Cand o litera este selectata programul afiseaza o * în loc de litera si selectia nu se poate face din nou. Daca cuvantul este ghicit jocul va fi castigat daca nu atunci va fi pierdut.

Descriere generală

Hardware Design

Piese: - Arduino Uno - LCD Keypad Shield - USB Connector - Butoane

Software Design

W.I.P

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2022/dbrezeanu/spanzuratoarea.1654475874.txt.gz · Last modified: 2022/06/06 03:37 by andrei.alexa
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0