Spanzuratoarea

Student: Alexa Andrei, Grupa: 1241F

Introducere

Spânzurătoarea este un joc de cuvinte. Un cuvant trebuie ghicit si este reprezentat de un șir de linii, fiecare linie reprezentând o literă a cuvântului. Dacă jucător ghicește o literă ce se află în cuvânt, în toate pozițiile unde aceasta apare va fi completat. Dacă litera nu se află în cuvânt, Un element din diagrama „spânzurătoarea” este desenat.

Descriere generală

O listă de cuvinte este definita intr-o variabila, din care programul va selecta aleatoriu. Butoane sunt folosite pentru miscarea printre litere si pentru a face selectii. Cand o litera este selectata programul afiseaza o * în loc de litera si selectia nu se poate face din nou. Daca cuvantul este ghicit jocul va fi castigat daca nu atunci va fi pierdut.

Hardware Design

Piese: - Arduino Uno - LCD Keypad Shield - USB Connector - Butoane

Software Design

IDE folosit : Arduino IDE 1.8.19

Cod rulat pentru resetarea placi:

void setup() {

// put your setup code here, to run once:

}

void loop() {

// put your main code here, to run repeatedly:

}

Variabila cu lista de cuvinte de unde alegem un cuvant random din lista:

const char* words[] = {“politehnica”, “dorna”, “fils”, “ventilator”, “pahar”, “punga”, “paste”, “examen”, “deodorant”, “elefant”};

void newWord() {

int pick = random(NUMWORDS);

const char* pickWord = words[pick];
guessWord = pickWord;
wordSize = guessWord.length();     

}

Conditiile pentru a castiga/pierde sau a reseta jocul:

void gameOver(int whatToDo) {

switch (whatToDo) {
  case 0:  
    lcd.clear();
    lcd.setCursor(6, 0);
    lcd.print("AI");
    lcd.setCursor(6, 1);
    lcd.print("PIERDUT");
    
    break;
  case 1:  
    lcd.clear();
    lcd.setCursor(4, 0);
    lcd.print("AI");
    lcd.setCursor(4, 1);
    lcd.print("CASTIGAT");
   
}
delay(2000);
resetFunc();      

}

Rezultate Obţinute

Concluzii

Am aflat cat de multa atentie trebuie pusa pe resetarea placi arduino si ce build uploadezi pe ea, a fost foarte distrativ sa ma joc cu placa si displayul desi ajustarea potentionmetrului mi-a dat niste batai de cap, de multe ori mi-a fost frica sa nu stric placa dar ma bucur ca am reusit sa ajung la rezultatul dorit.

Download

You can download the project over here : spanzuratoarea.rar

Jurnal

13 mai: Alegere temă proiect, 17 mai : Comandă piese, 29 mai : Realizare proiect, 6 iunie: Realizare documentație.

Bibliografie/Resurse

pm/prj2022/dbrezeanu/spanzuratoarea.txt · Last modified: 2022/06/06 11:19 by andrei.alexa
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0