This shows you the differences between two versions of the page.
|
pm:prj2022:alaura:2-player-pong [2022/05/27 19:23] andrei.neagu1612 [Software Design] |
pm:prj2022:alaura:2-player-pong [2022/05/27 19:47] (current) andrei.neagu1612 [Descriere generală] |
||
|---|---|---|---|
| Line 8: | Line 8: | ||
| ===== Descriere generală ===== | ===== Descriere generală ===== | ||
| - | Am ales sa implementez jocul pong ,jocul are ca scop mentinerea mingiei in spatiul ecranului cu ajutorul a | + | Am ales sa implementez jocul pong, jocul are ca scop mentinerea mingiei in spatiul ecranului cu ajutorul a |
| - | doua bari controlate de 2 jucatori,odata ce mingea trece de o bara a unui jucator celalalt jucator primeste un punct | + | doua bari controlate de 2 jucatori, odata ce mingea trece de o bara a unui jucator celalalt jucator primeste un punct |
| {{ pm:prj2022:alaura:pmist.png |}} | {{ pm:prj2022:alaura:pmist.png |}} | ||
| Line 21: | Line 21: | ||
| * arduino uno | * arduino uno | ||
| * 4 butoane | * 4 butoane | ||
| + | {{ pm:prj2022:alaura:schemadinberceni.png |}} | ||
| ===== Software Design ===== | ===== Software Design ===== | ||
| Line 33: | Line 34: | ||
| Folosim lcd -ul cu ajutorul functiilor specifice TFTscreen. | Folosim lcd -ul cu ajutorul functiilor specifice TFTscreen. | ||
| Desenam tot ecranul cu negru apoi desenam cu alb barile si mingea. | Desenam tot ecranul cu negru apoi desenam cu alb barile si mingea. | ||
| + | La fiecare pas tinem cont de coordonatele barilor si a mingiei. | ||
| + | Miscarea mingiei este cauzata de 2 variabile in care am stocat directia acesteia pe axele xoy. | ||
| + | Daca mingea atinge valoarea maxima sau cea minima pe axa OX atunci inmultim valoarea lui direction cu -1,identic pentru axa OY. | ||
| + | Am folosit 4 butoane pentru miscarea barilor astfel:cate 2 butoane pentru fiecare player(unul pentru deplasarea barii la stanga si unul pentru deplasarea barii la dreapta). | ||
| Tinem cont de pozitia anterioara a fiecarei componente iar daca aceasta se schimba scriem cu negru | Tinem cont de pozitia anterioara a fiecarei componente iar daca aceasta se schimba scriem cu negru | ||
| peste pixelii unde obisnuiau sa fie componentele. | peste pixelii unde obisnuiau sa fie componentele. | ||
| Line 41: | Line 46: | ||
| {{ pm:prj2022:alaura:terogiomergi.jpg |}} | {{ pm:prj2022:alaura:terogiomergi.jpg |}} | ||
| + | {{ pm:prj2022:alaura:terogiomergi2.jpg |}} | ||
| ===== Concluzii ===== | ===== Concluzii ===== | ||
| - | in concluzie jocul si a indeplinit scopul recreational | + | In concluzie,a fost o experienta placuta unde am putut sa creez un lucru palpabil de care sa ma bucur si care poate ajuta oamneni scop recreational. |
| ===== Bibliografie/Resurse ===== | ===== Bibliografie/Resurse ===== | ||