Neagu Andrei Constantin 334 CC
Prezentarea pe scurt a proiectului:
Am ales sa implementez jocul pong, jocul are ca scop mentinerea mingiei in spatiul ecranului cu ajutorul a doua bari controlate de 2 jucatori, odata ce mingea trece de o bara a unui jucator celalalt jucator primeste un punct
Descrierea codului aplicaţiei (firmware): verificam daca butonul e apasat,daca e apasat miscam bara playerului corespunzator. Castiga primul jucator care acumuleaza 8 puncte. Bibliotecile folosite sunt : #include <SPI.h> #include <Wire.h> #include <TFT.h>
Folosim lcd -ul cu ajutorul functiilor specifice TFTscreen. Desenam tot ecranul cu negru apoi desenam cu alb barile si mingea. La fiecare pas tinem cont de coordonatele barilor si a mingiei. Miscarea mingiei este cauzata de 2 variabile in care am stocat directia acesteia pe axele xoy. Daca mingea atinge valoarea maxima sau cea minima pe axa OX atunci inmultim valoarea lui direction cu -1,identic pentru axa OY. Am folosit 4 butoane pentru miscarea barilor astfel:cate 2 butoane pentru fiecare player(unul pentru deplasarea barii la stanga si unul pentru deplasarea barii la dreapta). Tinem cont de pozitia anterioara a fiecarei componente iar daca aceasta se schimba scriem cu negru peste pixelii unde obisnuiau sa fie componentele.
In concluzie,a fost o experienta placuta unde am putut sa creez un lucru palpabil de care sa ma bucur si care poate ajuta oamneni scop recreational.