This is an old revision of the document!


2 Player Pong

Introducere

Neagu Andrei Constantin 334 CC

Prezentarea pe scurt a proiectului:

  • Am ales sa creez un joc 2d
  • Ideea de la care am pornit a fost crearea unui joc pentru 2 jucatori

Descriere generală

Am ales sa implementez jocul pong ,jocul are ca scop mentinerea mingiei in spatiul ecranului cu ajutorul a doua bari controlate de 2 jucatori,odata ce mingea trece de o bara a unui jucator celalalt jucator primeste un punct

Hardware Design

  • listă de piese :
  • ECRAN LCD 1.8” SPI KMR-1.8 SPI
  • breadborad
  • fire tata-tata
  • arduino uno
  • 4 butoane

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware): verificam daca butonul e apasat,daca e apasat miscam bara playerului corespunzator. Castiga primul jucator care acumuleaza 8 puncte. Bibliotecile folosite sunt : #include <SPI.h> #include <Wire.h> #include <TFT.h>

Folosim lcd -ul cu ajutorul functiilor specifice TFTscreen. Desenam tot ecranul cu negru apoi desenam cu alb barile si mingea. Tinem cont de pozitia anterioara a fiecarei componente iar daca aceasta se schimba scriem cu negru peste pixelii unde obisnuiau sa fie componentele.

https://github.com/Voievodsky/PM/blob/main/cod%20pong%20pm

Rezultate Obţinute

Concluzii

in concluzie jocul si a indeplinit scopul recreational

Bibliografie/Resurse

pm/prj2022/alaura/2-player-pong.1653668590.txt.gz · Last modified: 2022/05/27 19:23 by andrei.neagu1612
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0