This is an old revision of the document!
Neagu Andrei Constantin 334 CC
Prezentarea pe scurt a proiectului:
Am ales sa implementez jocul pong ,jocul are ca scop mentinerea mingiei in spatiul ecranului cu ajutorul a doua bari controlate de 2 jucatori,odata ce mingea trece de o bara a unui jucator celalalt jucator primeste un punct
Descrierea codului aplicaţiei (firmware): verificam daca butonul e apasat,daca e apasat miscam bara playerului corespunzator. Castiga primul jucator care acumuleaza 8 puncte. Bibliotecile folosite sunt : #include <SPI.h> #include <Wire.h> #include <TFT.h>
Folosim lcd -ul cu ajutorul functiilor specifice TFTscreen. Desenam tot ecranul cu negru apoi desenam cu alb barile si mingea. Tinem cont de pozitia anterioara a fiecarei componente iar daca aceasta se schimba scriem cu negru peste pixelii unde obisnuiau sa fie componentele.
in concluzie jocul si a indeplinit scopul recreational