This is an old revision of the document!
Codificator/Decodificator Cod Morse
Introducere
Prezentarea pe scurt a proiectului vostru:
Proiectul constă într-un sistem care, în funcție de regimul ales, poate fie să convertească semnale introduse de la tastatură în cod Morse și să le transmită prin semnale sonore și vizuale, fie să recepționeze semnale în cod Morse (prin microfon sau buton) și să le decodeze, afișând literele corespunzătoare pe un ecran LCD.
Scopul proiectului este de a crea un instrument educativ și funcțional care să faciliteze învățarea și utilizarea codului Morse, oferind codificare și decodificare automată a mesajelor.
Am pornit de la ideea de a explora comunicația non-verbală și a învăța bazele codului Morse.
Proiectul poate fi util pentru noi ca să învățăm să integrăm senzori și concepte software într-un sistem complex.Pentru alții, acesta poate fi folosit în scop educativ, la fel și ca metodă alternativă de comunicare.
Descriere generală
Hardware Design
Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:
Software Design
Mediu de dezvoltare: Arduino IDE
Librarii: LiquidCrystal_I2C.h
Rezultate Obţinute
Proiectul și-a atins toate obiectivele, creând un joc fara probleme.
Limitări identificate:
-Lipsa persistenței datelor la restart (scoruri, statistici)
-Feedback audio limitat la un singur buzzer (monoton)
-Interface fixă fără personalizare pentru utilizatori
-Dependența de alimentarea externă (fără baterie)
Ce mai poate fi adaugat:
-LED RGB pentru efecte vizuale mai complexe în loc de LED-urile simple
-Card SD pentru salvarea scorurilor și statisticilor de joc
-Mod Multiplayer - doi jucători alternează
-Mod Sprint - ghicește cât mai multe numere în timp limitat
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF