This shows you the differences between two versions of the page.
|
pm:prj2025:mdinica:matei.paunescu [2025/05/30 14:23] matei.paunescu |
pm:prj2025:mdinica:matei.paunescu [2025/05/30 20:23] (current) matei.paunescu [Airsoft Bomb Prop] |
||
|---|---|---|---|
| Line 1: | Line 1: | ||
| - | ====== Airsoft Bomb Prop ====== | + | ====== Airsoft Game Prop - Bomb Defusal Scenario ====== |
| ===== Introducere ===== | ===== Introducere ===== | ||
| Acest proiect constă într-un **sistem electronic de tip „recuzită de bombă”** pentru jocuri de tip airsoft, inspirat din mecanica de dezamorsare a bombei din jocul //Counter-Strike//. Scopul său este de a adăuga realism, tensiune și interactivitate în scenariile de joc, printr-un dispozitiv inteligent care poate fi armat, dezamorsat și care reacționează la condiții din mediul înconjurător. | Acest proiect constă într-un **sistem electronic de tip „recuzită de bombă”** pentru jocuri de tip airsoft, inspirat din mecanica de dezamorsare a bombei din jocul //Counter-Strike//. Scopul său este de a adăuga realism, tensiune și interactivitate în scenariile de joc, printr-un dispozitiv inteligent care poate fi armat, dezamorsat și care reacționează la condiții din mediul înconjurător. | ||
| Line 27: | Line 27: | ||
| ===== Descriere generală ===== | ===== Descriere generală ===== | ||
| - | Proiectul este compus din două module principale, complet independente din punct de vedere al comunicației, dar care pot interacționa fizic: | + | Proiectul este compus din două dispozitive autonome, module principale complet independente din punct de vedere al comunicației, dar care pot interacționa fizic: |
| * **Bomba (ESP32)** | * **Bomba (ESP32)** | ||
| Line 33: | Line 33: | ||
| Acestea folosesc o serie de module hardware pentru a simula armatul, dezamorsarea și detonația unei bombe într-un scenariu airsoft inspirat din jocul //Counter-Strike//. | Acestea folosesc o serie de module hardware pentru a simula armatul, dezamorsarea și detonația unei bombe într-un scenariu airsoft inspirat din jocul //Counter-Strike//. | ||
| + | |||
| + | Ambele dispozitive folosesc module hardware externe și comunică doar indirect printr-o conexiune fizică de tip “cleste crocodil” legată la modulele de detectare a tensiunii. Nu există comunicație wireless sau serială între ele, pentru a păstra lucrurile simple și robuste în contextul jocurilor airsoft. | ||
| ==== Componente hardware ==== | ==== Componente hardware ==== | ||