Acest proiect constă într-un sistem electronic de tip „recuzită de bombă” pentru jocuri de tip airsoft, inspirat din mecanica de dezamorsare a bombei din jocul Counter-Strike. Scopul său este de a adăuga realism, tensiune și interactivitate în scenariile de joc, printr-un dispozitiv inteligent care poate fi armat, dezamorsat și care reacționează la condiții din mediul înconjurător.
Dispozitivul funcționează ca o bombă simulată care:
Terrorists Win
/ Counter Terrorists Win
).Am dorit să transpunem în realitate un scenariu clasic din jocurile video competitive, pentru a adăuga un nivel superior de imersiune în meciurile de airsoft. Ideea a pornit din dorința de a crea o experiență mai autentică și interactivă, nu doar un cronometru cu fir de tăiat, ci un sistem cu senzori reali, control digital și feedback sonor/vizual.
Acest proiect este util pentru:
Proiectul este compus din două dispozitive autonome, module principale complet independente din punct de vedere al comunicației, dar care pot interacționa fizic:
Acestea folosesc o serie de module hardware pentru a simula armatul, dezamorsarea și detonația unei bombe într-un scenariu airsoft inspirat din jocul Counter-Strike.
Ambele dispozitive folosesc module hardware externe și comunică doar indirect printr-o conexiune fizică de tip “cleste crocodil” legată la modulele de detectare a tensiunii. Nu există comunicație wireless sau serială între ele, pentru a păstra lucrurile simple și robuste în contextul jocurilor airsoft.
ESP32 DevKit v1
– microcontroller principalLCD 1602 I2C
– afișează mesaje și countdownTTP229 Touchpad
– tastatură capacitivă pentru introducerea coduluiBMP280
– senzor de presiune (dacă bomba e ascunsă)ADXL345
– senzor de mișcare (dacă bomba e mutată)Buzzer 5V
– feedback audioSenzor de tensiune
– cu fire expuse pentru detectarea Defuse Kit-uluiESP8266 NodeMCU
– microcontroller secundarSenzor de tensiune
– cu terminale conectate prin crocodil la bomba ESP32
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.