Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2025:iotelea:mihai.tanase1509 [2025/05/12 22:03]
mihai.tanase1509 a
pm:prj2025:iotelea:mihai.tanase1509 [2025/05/12 22:22] (current)
mihai.tanase1509 [Software Design]
Line 19: Line 19:
 {{pm:​prj2025:​iotelea:​diagrama_mihai1509.png}} {{pm:​prj2025:​iotelea:​diagrama_mihai1509.png}}
  
-===== Hardware Design ===== 
  
-x1 <​html><​a class="​resistance_sensor"​ href="​https://​ardushop.ro/​ro/​senzori/​1376-senzor-de-forta-rezistiv-fsr402-6427854020079.html">​Senzor de forta rezistiv</​a></​html>​ 
  
-x1 <​html><​a class="​resistance_sensor"​ href="​https://​www.amazon.com/​SMAMZ-Pieces-photoelectric-photoresistor-Suitable/​dp/​B0CLJ9W2YX">​Fotorezistor</​a></​html>​ 
- 
-x1 LED - pentru fotorezistor 
- 
-x1 LED - pentru a semnala cat de departe, fata de prag, este stimulul curent 
- 
-x1 LED - pentru timer, arata cat timp a mai ramas 
- 
-x1 buton - pentru a schimba focusul microcontroller-ului,​ de la un senzor la celalalt 
- 
-x1 <​html><​a class="​resistance_sensor"​ href="​https://​www.optimusdigital.ro/​ro/​motoare-servomotoare/​26-micro-servomotor-sg90.html?​gQT=1">​Servomotor</​a></​html>​ 
-===== Software Design ===== 
  
 Microcontroller-ul va fi focusat **doar** pe un senzor la un moment dat; pentru a analiza pe celalalt, se va apasa **un buton**, generandu-se astfel o **intrerupere**. Microcontroller-ul va fi focusat **doar** pe un senzor la un moment dat; pentru a analiza pe celalalt, se va apasa **un buton**, generandu-se astfel o **intrerupere**.
Line 52: Line 38:
 Finalul jocului presupune afisarea unui mesaj **prin UART** laptop-ului conectat la microcontroller;​ mesajul este doar unul, hardcodat si se incarca odata cu incarcarea codului pe microcontroller (deci este un string retinut pe stiva). Totodata, daca pragul a fost atins, servomotorul va porni si va roti moneda lipita pe acesta. Finalul jocului presupune afisarea unui mesaj **prin UART** laptop-ului conectat la microcontroller;​ mesajul este doar unul, hardcodat si se incarca odata cu incarcarea codului pe microcontroller (deci este un string retinut pe stiva). Totodata, daca pragul a fost atins, servomotorul va porni si va roti moneda lipita pe acesta.
  
 +
 +
 +===== Hardware Design =====
 +
 +x1 <​html><​a class="​resistance_sensor"​ href="​https://​ardushop.ro/​ro/​senzori/​1376-senzor-de-forta-rezistiv-fsr402-6427854020079.html">​Senzor de forta rezistiv</​a></​html>​
 +
 +x1 <​html><​a class="​resistance_sensor"​ href="​https://​www.amazon.com/​SMAMZ-Pieces-photoelectric-photoresistor-Suitable/​dp/​B0CLJ9W2YX">​Fotorezistor</​a></​html>​
 +
 +x1 LED - pentru fotorezistor
 +
 +x1 LED - pentru a semnala cat de departe, fata de prag, este stimulul curent
 +
 +x1 LED - pentru timer, arata cat timp a mai ramas
 +
 +x1 buton - pentru a schimba focusul microcontroller-ului,​ de la un senzor la celalalt
 +
 +x1 <​html><​a class="​resistance_sensor"​ href="​https://​www.optimusdigital.ro/​ro/​motoare-servomotoare/​26-micro-servomotor-sg90.html?​gQT=1">​Servomotor</​a></​html>​
 +===== Software Design =====
 +
 +Mediu de dezvoltare: Arduino IDE
  
pm/prj2025/iotelea/mihai.tanase1509.1747076633.txt.gz · Last modified: 2025/05/12 22:03 by mihai.tanase1509
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0