Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2024:vstoica:vasileios.gkourasis [2024/05/27 10:55]
vasileios.gkourasis
pm:prj2024:vstoica:vasileios.gkourasis [2024/05/27 14:28] (current)
vasileios.gkourasis
Line 9: Line 9:
  
 <note tip> <note tip>
-{{:​pm:​prj2024:​vstoica:​vasi_schema3.drawio.png?​300|}}+{{:​pm:​prj2024:​vstoica:​skeme_vasileios.drawio.png?​300|}}
  
-Butonul Power are doua moduri on/off. Butonul Spin va porni o runda de joc. Ledurile se vor aprinde pe rand simbolizand ​numarul castigator ​la momentul actual. ​Durata ​unei runde poate fi setata ​din software. Numarul castigator este ledul care ramane ​aprins pentru ​cateva secunde la finalul rundei +Atunci cand este conectata ruleta porneste o animatie de intampinare a jucatorului. Butonul Spin va porni o runda de joc. Ledurile se vor aprinde pe rand simbolizand ​slotul in care se afla bila la momentul actual. ​Viteza de joc a unei runde este setata ​cu ajutorul potentiometrului. Numarul castigator este ultimul led aprins, numar care va fi anuntat si pe ecran. La fiecare schimbare de slot, buzzerul produce un set pentru ​a crea o atmosfera captivanta. Ledul prezinta mereu numele jocului, iar intre runde un mesaj de idle.
 </​note>​ </​note>​
 ===== Hardware Design ===== ===== Hardware Design =====
Line 29: Line 29:
   * PushButton conectat pe pinul D12   * PushButton conectat pe pinul D12
     ​     ​
-  * {{:​pm:​prj2024:​vstoica:​ruleta_var_1.png?​300|}} ​+  * {{:​pm:​prj2024:​vstoica:​electric_final_vasileios.png?300|}}  
 +  * {{:​pm:​prj2024:​vstoica:​vasi_harnicul.jpeg?​300|}} ​
 </​note>​ </​note>​
  
Line 42: Line 43:
   * (etapa 3) surse şi funcţii implementate   * (etapa 3) surse şi funcţii implementate
   * Mediul de dezvoltare folosit este Arduino IDE pentru simplitate. Pentru a aprinde ledul X din    * Mediul de dezvoltare folosit este Arduino IDE pentru simplitate. Pentru a aprinde ledul X din 
-    cadranul Y trebuie ca restul de cadrane sa fie setate pe LOW, cadranul Y pe HIGH si ledul X  +    cadranul Y trebuie ca restul de cadrane sa fie setate pe LOW, cadranul Y pe HIGH si ledul X pe HIGH conform chalieplexing
-    ​pe HIGH conform chalieplexing.+  * Pentru ecran folosesc biblioteca LiquidCrystal I2C. 
 +  * Valoarea potentiometrului este salvata intr-o variabila globala, in functie de aceasta setandu-se viteza de joc. 
 +  * Am folosit switch case-uri pentru a face legatura dintre numarul de pe tabla si pinii corespunzatori ledului. 
 +  * Pentru a imita un joc fluid am folosit un for pentru a stabili durata rundei si un switch case pentru a schimba cadranul.
  
 </​note>​ </​note>​
Line 50: Line 54:
  
 <note tip> <note tip>
-Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.+Rezultatul obtinut este unul satisfacator. Datorita unui miscalculation initial legat de numarul de pini analogici, un cadran nu functioneaza. Il voi numi Cadranul Sigur-Pierd. Butonul corespunzator culorii verzi nu se aprinde pentru a nu promova un stil de joc cu risc prea mare. 
 +Produsul final este o varianta digitalizata a jocului traditional care se joaca pe 3 cadrane, cu viteze de joc schimbabile din potentiometru,​ cu ledul initial ales aleator si numarul aleator de leduri, un ecran si un buzzer care creaza o atmosfera captivanta.
 </​note>​ </​note>​
  
 ===== Concluzii ===== ===== Concluzii =====
 +
 +<note tip>
 +In final, am ramas cu un joc functional care sigur va aduce amuzament intr-o seara cu prietenii. ​
 +</​note>​
  
 ===== Download ===== ===== Download =====
  
 <note warning> <note warning>
-O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului:​ surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-). +{{:pm:prj2024:vstoica:cod_vasileios.zip|}}
- +
-Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea **Add Images or other files**. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul **:​pm:​prj20??:​c?​** sau **:​pm:​prj20??:​c?:​nume_student** (dacă este cazul). **Exemplu:​** Dumitru Alin, 331CC -> **:pm:prj2009:cc:dumitru_alin**.+
 </​note>​ </​note>​
  
Line 70: Line 77:
  
 ===== Bibliografie/​Resurse ===== ===== Bibliografie/​Resurse =====
 +   * Resurse Software:
 +     - https://​www.google.com/​url?​sa=t&​source=web&​rct=j&​opi=89978449&​url=https://​www.youtube.com/​watch%3Fv%3DZtwFpFIS1_0&​ved=2ahUKEwj3harA2K2GAxU3g_0HHbF0CCEQtwJ6BAgqEAI&​usg=AOvVaw21JJHYNmE2_-rBiMg6Rtli
 +     - https://​steemit.com/​utopian-io/​@luisrod/​arduino-nano
  
 <​note>​ <​note>​
pm/prj2024/vstoica/vasileios.gkourasis.1716796512.txt.gz · Last modified: 2024/05/27 10:55 by vasileios.gkourasis
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0