This is an old revision of the document!


Friendship Roulette

Introducere

Aceasta simulare electrica a jocului European Roulette are rolul de a delecta grupuri de prieteni fara a implica partea de gambling. Ruleta europeană este un joc de cazino iconic și captivant, în care jucătorii pariază unde va ateriza o minge. Roata este împărțită în 37 de buzunare numerotate de la 0 la 36. Jucătorii pot plasa pariuri pe numere individuale, grupuri de numere, culori (roșu sau negru) sau dacă numărul va fi impar sau par. După ce toate pariurile sunt plasate, crupierul lansează bila în roată și jucătorii așteaptă cu sufletul la gură să vadă unde se va opri. Este un joc de noroc fascinant, în care emoția și anticiparea sunt la ele acasă. Aceasta varianta digitalizata inlocuieste mingea cu leduri, cupierul cu un buton de start al rundei si pariatul cu prietenie si distractie.

Descriere generală

Butonul Power are doua moduri on/off. Butonul Spin va porni o runda de joc. Ledurile se vor aprinde pe rand simbolizand numarul castigator la momentul actual. Durata unei runde poate fi setata din software. Numarul castigator este ledul care ramane aprins pentru cateva secunde la finalul rundei.

Hardware Design

  • Placuta Arduino Nano, 37 de leduri, speaker, 5 rezistoare, 1 buton, ecran I2C, potentiometru
  • Pentru a folosi un numar redus de pini folosesc tehnica charlieplexing.
  • Tabla este impartita in 4 zone formate din 9 leduri plus ledul 0, care reprezinta culoarea verde.
  • Catodul ledurilor este conectat in serii consecutive de cate 9 la pinii A0 - A2
  • Datorita unei impartiri initiale gresite a trebuit sa renunt la un set de 9 leduri. (Pinii A6 si A7 de

placuta nu suporta operatii de I/O)

  • Anodul pinilor este conectat in 9 de serii de cate 4 la pinii digitali (D2 - D10)
  • Pinul 0 conectat pe D11
  • Un ecran cu suport I2C trebuie conectat la pinii A4 si A5 pe Arduino Nano
  • Potentiometru conectat pe A6
  • Buzzer conectat pe A3
  • PushButton conectat pe pinul D12

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate
  • Mediul de dezvoltare folosit este Arduino IDE pentru simplitate. Pentru a aprinde ledul X din

cadranul Y trebuie ca restul de cadrane sa fie setate pe LOW, cadranul Y pe HIGH si ledul X

  pe HIGH conform chalieplexing.

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2024/vstoica/vasileios.gkourasis.1716796512.txt.gz · Last modified: 2024/05/27 10:55 by vasileios.gkourasis
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0