This is an old revision of the document!


DANCEY - the dancer

Introducere

Proiectul constă într-un robot umanoid dansator, echipat cu o cameră care monitorizează mișcările unui utilizator în oglindă. Utilizând tehnici de prelucrare a imaginilor și recunoaștere a mișcării prin intermediul bibliotecii OpenCV, robotul poate detecta gesturile și mișcările utilizatorului și să își ajusteze poziția în consecință.

Interacțiunea între utilizator și robot este intuitivă și directă, permițând controlul precis al mișcărilor robotului prin simpla reflecție a gesturilor umane în oglindă.

Descriere generală

  • Camera: Aceasta este camera montată pe robot care capturează imaginile utilizatorului în oglindă.
  • Prelucrare Imagini: Acest bloc implică prelucrarea imaginilor capturate de camera utilizând biblioteca OpenCV ( implementat folosind Python) pentru a extrage informații despre mișcările utilizatorului.
  • Detectare și Recunoaștere a Mișcării: Aici, algoritmii de recunoaștere a mișcării ( Motion Capture ) analizează imaginile prelucrate pentru a detecta și recunoaște gesturile și mișcările utilizatorului.
  • Control servo: În acest bloc, informațiile despre mișcările detectate ale utilizatorului sunt folosite pentru a controla mișcările robotului umanoid dansator. Acest lucru include ajustarea poziției membrelor sau a corpului robotului pentru a imita mișcările utilizatorului.

DANCEY THE DANCER

Hardware Design

  • Arduino Mega
  • 6 servo uri ( 4 maini + 2 cap)
  • sistem Pan&Tilt
  • 3 step down
  • modul LCD
  • modul camera OV7670

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2024/tdicu/ana_andreea.lipianu.1716200647.txt.gz · Last modified: 2024/05/20 13:24 by ana_andreea.lipianu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0