Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2024:sseverin:andrei.zipis2406 [2024/05/26 13:23]
andrei.zipis2406 [Introducere]
pm:prj2024:sseverin:andrei.zipis2406 [2024/05/26 23:57] (current)
andrei.zipis2406 [Bibliografie/Resurse]
Line 11: Line 11:
 {{:​pm:​prj2024:​sseverin:​gojo.drawio.png|}} {{:​pm:​prj2024:​sseverin:​gojo.drawio.png|}}
 ===== Descriere generală ===== ===== Descriere generală =====
-Acest sistem include un Arduino UNO, conectat la un ecran LCD, un butonun LED RGB și un buzzer. Jocul este similar cu cel disponibil în browser atunci când conexiunea la internet este întreruptă. Jucătorul controlează un personaj care trebuie să sară peste obstacole generate aleatoriu. Fiecare obstacol trecut cu succes aduce un punct.+Acest sistem include un Arduino UNO, conectat la un ecran LCD, un buton si un LED. Jocul este similar cu cel disponibil în browser atunci când conexiunea la internet este întreruptă. Jucătorul controlează un personaj care trebuie să sară peste obstacole generate aleatoriu. Fiecare obstacol trecut cu succes aduce un punct.
  
-LED-ul RGB indică nivelul de dificultate: verde pentru ușorgalben pentru mediu și roșu pentru dificil, cu schimbări la acumularea a 5, respectiv 10 puncte, pentru a menține ​jocul provocator. Buzzerul oferă feedback sonor atunci când jucătorul sare sau când câștigă puncte, și poate reda un cântec la finalul jocului. Un potențiometru este utilizat pentru ajustarea contrastului ecranului LCD.+LED indică nivelul de dificultate, ​dupa un anumit timp acesta se va aprinde si va face jocul mai greu. Un potențiometru este utilizat pentru ajustarea contrastului ecranului LCD.
 <note tip> <note tip>
 O schemă bloc cu toate modulele proiectului vostru, atât software cât şi hardware însoţită de o descriere a acestora precum şi a modului în care interacţionează. O schemă bloc cu toate modulele proiectului vostru, atât software cât şi hardware însoţită de o descriere a acestora precum şi a modului în care interacţionează.
Line 27: Line 27:
   -Buton   -Buton
   -LED   -LED
-  -Buzzer 
   -Potentiometru   -Potentiometru
-  -Rezistente+  -Rezistente ​220k si 10k
   -Fire tata-tata, mama-tata   -Fire tata-tata, mama-tata
  
Line 36: Line 35:
 Schema Electrica: Schema Electrica:
  
-{{:​pm:​prj2024:​sseverin:​schema_electrica_dinozaur.png?700|}}+{{:​pm:​prj2024:​sseverin:​yuta.png?700|}}
 ===== Software Design ===== ===== Software Design =====
  
  
-<note tip> +Display-ul LCD și pinii pentru buton și LED sunt configurați. 
-Descrierea codului aplicaţiei (firmware): +Se alege aleatoriu un personaj între dinozaur și cavaler, iar caracterul este creat pe display-ul LCD. 
-  * mediu de dezvoltare ​(if any(e.gAVR StudioCodeVisionAVR) + 
-  * librării şsurse 3rd-party (e.gProcyon AVRlib) +Codul verifică dacă jocul s-a terminat. Dacă da, așteaptă apăsarea butonului pentru restart. 
-  * algoritmi şi structuri pe care plănuiţi ​să le implementaţi +Starea butonului este citită pentru a detecta dacă jucătorul a apăsat pentru săritura personajului. 
-  * (etapa 3) surse şfuncţii implementate +Timpul actual este verificat pentru a determina dacă săritura personajului trebuie să se termine. 
-</​note>​+Poziția obstacolului este actualizată periodic, iar obstacolul se deplasează spre stânga. 
 + 
 +Personajul este afișat în poziția corectă ​(pe sol sau în aer, în funcție de starea de săritură). 
 +Obstacolul este desenat pe ecran în poziția sa curentă. 
 + 
 +Dacă obstacolul ajunge la poziția personajului și acesta nu sarese detectează o coliziune, jocul se termină și se afișează mesajul "​CRASH!"​ împreună cu scorul. 
 +Dacă obstacolul trece de personaj, scorul crește și, dacă atinge 10 puncte, LED-ul se aprinde. 
 +Viteza obstacolelor crește după atingerea a 10 puncte pentru a crește dificultatea jocului
 + 
 +Dacă jocul s-a terminat, apăsarea butonului va reseta jocul, alegând din nou aleatoriu între dinozaur șcavaler șrepornind totul de la zero.
  
 ===== Rezultate Obţinute ===== ===== Rezultate Obţinute =====
  
-<note tip> +{{:​pm:​prj2024:​sseverin:​yuji.jpg?200|}} 
-Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru+ 
-</note>+demo: https://​www.youtube.com/watch?​v=K1f1O7SKSa4
  
 ===== Concluzii ===== ===== Concluzii =====
  
 +A fost un proiect fun, partea de soft a fost considerabil mai greu de implementat decat partea de hard.
 +Ma bucur ca il pot folosi mai departe sa ma joc ceva atunci cand raman fara net.
 ===== Download ===== ===== Download =====
  
Line 66: Line 76:
 ===== Jurnal ===== ===== Jurnal =====
  
-<note tip> +Nu am intampinat multe probleme in cadrul acestui proiect. Singura chestie a fost ca mi s-a ars led-ul pe care il foloseam pe ultima suta de metri si am fost nevoit sa folosesc led-ul de pe placuta.
-Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul ​de proiect progresul proiectului. +
-</​note>​ +
 ===== Bibliografie/​Resurse ===== ===== Bibliografie/​Resurse =====
  
-<​note>​ +https://www.tinkercad.com/​dashboard 
-Listă cu documente, datasheet-uri,​ resurse Internet folosite, eventual grupate pe **Resurse Software** şi **Resurse Hardware**+ 
-</note>+https://​www.arduino.cc/​en/​Guide/ArduinoUno
  
-<​html><​a class="​media mediafile mf_pdf"​ href="?​do=export_pdf">​Export to PDF</​a></​html>​ 
  
  
pm/prj2024/sseverin/andrei.zipis2406.1716719011.txt.gz · Last modified: 2024/05/26 13:23 by andrei.zipis2406
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0