This is an old revision of the document!


Dinosaur Game Chrome

Introducere

Proiectul este insiprat din jocul care apare pe Google Chrome atunci cand nu avem acces la internet si este un endless runner cu un dinosaur care trebuie sa sara peste obstacole. Scopul proiectului este realizarea unui endless runner similar.

Prezentarea pe scurt a proiectului vostru:

  • ce face
  • care este scopul lui
  • care a fost ideea de la care aţi pornit
  • de ce credeţi că este util pentru alţii şi pentru voi

Descriere generală

Acest sistem include un Arduino UNO, conectat la un ecran LCD, un buton, un LED RGB și un buzzer. Jocul este similar cu cel disponibil în browser atunci când conexiunea la internet este întreruptă. Jucătorul controlează un personaj care trebuie să sară peste obstacole generate aleatoriu. Fiecare obstacol trecut cu succes aduce un punct.

LED-ul RGB indică nivelul de dificultate: verde pentru ușor, galben pentru mediu și roșu pentru dificil, cu schimbări la acumularea a 5, respectiv 10 puncte, pentru a menține jocul provocator. Buzzerul oferă feedback sonor atunci când jucătorul sare sau când câștigă puncte, și poate reda un cântec la finalul jocului. Un potențiometru este utilizat pentru ajustarea contrastului ecranului LCD.

O schemă bloc cu toate modulele proiectului vostru, atât software cât şi hardware însoţită de o descriere a acestora precum şi a modului în care interacţionează.

Exemplu de schemă bloc: http://www.robs-projects.com/mp3proj/newplayer.html

Hardware Design

Lista componente:

  1. Arduino UNO
  2. Ecran LCD
  3. Buton
  4. LED
  5. Buzzer
  6. Potentiometru
  7. Rezistente
  8. Fire tata-tata, mama-tata

Schema Electrica:

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2024/sseverin/andrei.zipis2406.1716719011.txt.gz · Last modified: 2024/05/26 13:23 by andrei.zipis2406
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0