This is an old revision of the document!
X s 0
Introducere
Jocul clasic de X si 0 primește o nouă formă, mai colorată în care X este înlocuit de roșu, iar 0 de verde.
Acesta se poate juca contra unui prieten sau contra AI.
Rezultatul final este afișat pe LCD, acolo unde se va putea vedea și scorul dintre cei doi jucători, alături de alte detalii necesare.
Descriere generală
Jocul clasic de X si 0 va fi transpus pe o matrice 3×3 realizată din leduri RGB. La începutul jocului se va putea alege formatul din cele 2 disponibile ( joc cu un prieten / joc contra AI ). Odată ce ați selectat opțiunea dorită, toate ledurile se vor ilumina în alb.
Cu ajutorul unui joystick, veți putea naviga printre leduri, iar ledul la care se află joystick-ul va lumina în albastru. Prin apăsarea joystick-ului, ledul respectiv se va colora în roșu sau verde, în funcție de jucătorul ale cărui rând este.
În timpul jocului, pe ecranul LCD se va afișa jucătorul care urmează să facă o mutare, precum și numărul de jocuri câștigate de fiecare până în acel moment. Atunci când unul dintre jucători câștigă, nu se vor mai putea face mutări, iar pe ecranul LCD va fi afișat câștigătorul. În același timp, pe leduri se va derula o animație care va anunța câștigătorul.
Hardware Design
Componente
Arduino UNO
5 Butoane
LCD
9 leduri RGB
33 rezistori
4 74HC595
potentiometru
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF