Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2024:rrusu:sabina.popa1603 [2024/05/20 12:32]
sabina.popa1603 [Introducere]
pm:prj2024:rrusu:sabina.popa1603 [2024/05/20 13:22] (current)
sabina.popa1603 [Componente]
Line 8: Line 8:
 ===== Descriere generală ===== ===== Descriere generală =====
  
-<note tip>+
 Jocul clasic de X si 0 va fi transpus pe o matrice 3x3 realizată din leduri RGB. La începutul jocului se va putea alege formatul din cele 2 disponibile ( joc cu un prieten / joc contra AI ). Odată ce ați selectat opțiunea dorită, toate ledurile se vor ilumina în alb. Jocul clasic de X si 0 va fi transpus pe o matrice 3x3 realizată din leduri RGB. La începutul jocului se va putea alege formatul din cele 2 disponibile ( joc cu un prieten / joc contra AI ). Odată ce ați selectat opțiunea dorită, toate ledurile se vor ilumina în alb.
  
Line 14: Line 14:
  
 În timpul jocului, pe ecranul LCD se va afișa jucătorul care urmează să facă o mutare, precum și numărul de jocuri câștigate de fiecare până în acel moment. Atunci când unul dintre jucători câștigă, nu se vor mai putea face mutări, iar pe ecranul LCD va fi afișat câștigătorul. În același timp, pe leduri se va derula o animație care va anunța câștigătorul. În timpul jocului, pe ecranul LCD se va afișa jucătorul care urmează să facă o mutare, precum și numărul de jocuri câștigate de fiecare până în acel moment. Atunci când unul dintre jucători câștigă, nu se vor mai putea face mutări, iar pe ecranul LCD va fi afișat câștigătorul. În același timp, pe leduri se va derula o animație care va anunța câștigătorul.
-</​note>​ 
  
 ===== Hardware Design ===== ===== Hardware Design =====
Line 27: Line 26:
   * 4 74HC595   * 4 74HC595
   * potentiometru   * potentiometru
 +{{:​pm:​prj2024:​rrusu:​pm_circuit.png?​500|}}
  
  
 ===== Software Design ===== ===== Software Design =====
  
- 
-<note tip> 
-Descrierea codului aplicaţiei (firmware): 
-  * mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR) 
-  * librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib) 
-  * algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi 
-  * (etapa 3) surse şi funcţii implementate 
-</​note>​ 
  
 ===== Rezultate Obţinute ===== ===== Rezultate Obţinute =====
- 
-<note tip> 
-Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru. 
-</​note>​ 
  
 ===== Concluzii ===== ===== Concluzii =====
Line 58: Line 46:
 ===== Jurnal ===== ===== Jurnal =====
  
-<note tip> 
-Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului. 
-</​note>​ 
  
 ===== Bibliografie/​Resurse ===== ===== Bibliografie/​Resurse =====
  
-<​note>​ 
-Listă cu documente, datasheet-uri,​ resurse Internet folosite, eventual grupate pe **Resurse Software** şi **Resurse Hardware**. 
-</​note>​ 
- 
-<​html><​a class="​media mediafile mf_pdf"​ href="?​do=export_pdf">​Export to PDF</​a></​html>​ 
  
pm/prj2024/rrusu/sabina.popa1603.1716197562.txt.gz · Last modified: 2024/05/20 12:32 by sabina.popa1603
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0