This is an old revision of the document!


Dehumidifier

Prisacariu Emanuel 332CD

Introducere

Scopul acestui proiect este construirea unui dezumidificator, capabil să monitorizeze nivelurile de umiditate dintr-o încăpere și să activeze/dezactiveze dispozitivul în funcție de aceste valori. Acest lucru va ajuta la menținerea unui mediu confortabil și sănătos în încăpere.

Descriere generală




  • Microprocesorul va citi datele despre umiditate de la senzor și va porni dezumidificatorul dacă valoarea citită depășește pragul setat.
  • Dezumidificatorul are un senzor de nivel al apei, care anunță controllerul când s-a umplut recipientul cu apă.
  • Buzzeul este activat atunci când recipientul este plin.
  • Cu ajutorul butoanelor se poate seta pragul de umiditate, dar și porni manual aparatul.
  • Ecranul va afișa gradul de umiditate, dar și acțiunile utilizatorului prin apăsarea butoanelor.

Hardware Design

Listă de piese:

  • Arduino UNO R3
  • LCD 16×2 cu Interfata I2C si Backlight Albastru
  • Senzor de nivel al apei
  • Senzor DHT11
  • Buzzer
  • 3 butoane
  • MOSFET STP55NF06

Software Design

  • mediu de dezvoltare: PlatformIO
  • librării şi surse 3rd-party: LiquidCrystal_I2C.h, DHT11.h

În funcția setup:
- se configurează pinii
- se extrage din EEPROM valoarea pentru pragul de umiditate și timpul de expirare pentru dezumidificare

În funcția loop:
- se va extrage informația despre umiditate și se va afișa pe ecran
- se va verifica informația de la senzorul de nivel; dacă este depășit un prag, se pornește buzzerul
- se va apela funcția pentru meniu dacă a fost setată o variabilă în prealabil

În funcția menu_f:
- se poate seta pragul de umiditate și timer-ul

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2024/fstancu/emanuel.pisacariu.1716757578.txt.gz · Last modified: 2024/05/27 00:06 by emanuel.prisacariu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0