This is an old revision of the document!


Blackjack

Introducere

Prezentarea pe scurt a proiectului:

  • Oferă o versiune interactivă a jocului clasic de cărți, blackjack, utilizând senzori pentru a determina modul în care cărțile sunt împărțite și cum jucătorii pot paria și interacționa cu dealerul.
  • Scopul este de a crea o experiență de joc unică, folosind senzori pentru a influența acțiunile jucătorilor și rezultatul jocului, oferind în același timp oportunitatea de a explora funcționarea acestor senzori într-un context creativ.
  • Ideea a fost de a combina tehnologia modernă cu un joc tradițional, adăugând un strat de interactivitate.
  • Este util, deoarece îi ajută pe alții să înțeleagă modul în care tehnologia poate fi aplicată pentru a îmbunătăți experiențele tradiționale.

Descriere generală

  • Joc interactiv de blackjack dezvoltat pe Arduino Uno;
  • Fotorezistorul ajustează distribuția cărților în funcție de lumina ambientală;
  • Senzorul PIR detectează mișcarea pentru decizii de joc(HIT);
  • Microfonul ajustează miza pe baza nivelului de zgomot;
  • Un ecran LCD afișează scorul.

Hardware Design

  Listă de piese:
    * Arduino UNO (ATmega328p)
    * Modul senzor PIR HC-SR501 (senzor de mișcare)
    * Modul cu fotorezistor
    * Modul senzor de sunet cu microfon
    * LCD 1602 cu I2C
    * Breadboard
    * Fire mamă-mamă, tată-tată
    * Cablu USB 

Schema electrică:

Schema arduino:

Utilizare pini pentru fiecare componentă:

  • LCD :
    • VCC: Conectat la 5V de pe Arduino pentru alimentare.
    • GND: Conectat la GND de pe Arduino pentru masă.
    • SDA: Conectat la pinul A4 (SDA) de pe Arduino. Acesta este pinul de date seriale pentru comunicarea I2C.
    • SCL: Conectat la pinul A5 (SCL) de pe Arduino. Acesta este pinul de ceas serial pentru comunicarea I2C.
  • Modul cu senzor PIR :
    • VCC: Conectat la 5V de pe Arduino pentru alimentare.
    • GND: Conectat la GND de pe Arduino pentru masă.
    • OUT: Conectat la pinul digital 13 de pe Arduino. Acesta este pinul de intrare care va citi starea senzorului (HIGH când detectează mișcare, LOW când nu detectează)
  • Modul cu fotorezistor :
    • VCC: Conectat la 5V de pe Arduino pentru alimentare.
    • GND: Conectat la GND de pe Arduino pentru masă.
    • OUT: Conectat la pinul digital 2 de pe Arduino. Acesta este pinul care va citi valoarea digitală corespunzătoare nivelului de lumină detectat de fotorezistor.
  • Modul cu senzor de sunet :
    • VCC: Conectat la 5V de pe Arduino pentru alimentare.
    • GND: Conectat la GND de pe Arduino pentru masă.
    • OUT: Conectat la pinul analogic A3 de pe Arduino.

Software Design

  • Mediu de dezvoltare : Arduino IDE

Librării utilizate :

  • LiquidCrystal_I2C - pentru controlul LCD-ului cu interfata I2C
  • Wire - pentru comunicarea I2C
  • time.h - pentru generarea de numere in ordine aleatoare

 Algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi:
   * Card: Reprezintă o carte de joc, având câmpurile value (valoarea cărții) și symbol (simbolul cărții - inimă, caro, treflă, pică).
   * Vectorul deck: Stochează pachetul de 52 de cărți.
   * Vectorii playerCards și dealerCards: Stochează cărțile jucătorului și respectiv ale dealerului.
   

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2024/fstancu/eduard.radu1303.1716493902.txt.gz · Last modified: 2024/05/23 22:51 by eduard.radu1303
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0