Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2024:ccontasel:sabin.pocris [2024/05/18 00:01]
sabin.pocris
— (current)
Line 1: Line 1:
-====== BattleshipBoy ====== 
-===== Introducere ===== 
- 
-<note tip> 
-Imi doresc sa realizez o consola portabila(ca si inspiratie am drept Game Boy) pe care voi implementa jocul, de tip fighter, numit Battleship. 
-  * Utilizatorul va putea interactiona cu consola folosind 6 butoane, asemanator cu un Game Boy, si se va juca impotriva calculatorului jocul Battleship. 
-  * Scopul acestui proiect este a crea o consola portabila ce implementeaza unul din jocurile mele preferate, un joc perfect pentru o consola de dimensiuni mici. 
-  * Inca de mic, consolele video au fost mediul meu preferat prin care sa interactionez cu jocurile video. Asadar, doresc sa implementez un joc preferat, dorind in timpul procesului sa invat mai mult si despre istoria consolelor video, ce probleme/​limitari au avut, cat si cum au abordat aceste dificultati tehnice. 
-  * Acest proiect ar fi o metoda prin care eu, si alte persoane cu gusturi similare, sa se bucure de jocuri retro pe o consola ce inspira un vibe retro. 
-</​note>​ 
- 
- 
-===== Descriere generală ===== 
- 
-{{:​pm:​prj2024:​ccontasel:​schema_block_pm_battleshipboy.png?​600|}} 
- 
- 
-===== Hardware Design ===== 
- 
-<note tip> 
-Componente necesare: 
-  * 1 x arduino 
-  * 6 x butoane push fara retinere 
-  * 1 x lcd 
-  * 1x breadboard + necesare ​ 
-</​note>​ 
- 
-{{:​pm:​prj2024:​ccontasel:​screenshot_2024-05-10_at_23.19.55.png?​600|}} 
- 
- 
-TODO: 
- 
- 
-===== Software Design ===== 
- 
-<note tip> 
-Laboratoare necesare: 
-  * GPIO 
-  * Întreruperi 
-  * Timere 
-  * I2C 
-</​note>​ 
- 
-<note tip> 
-Descrierea codului aplicaţiei (firmware): 
-  * mediu de dezvoltare (Arduino IDE) 
-  * librării şi surse 3rd-party 
-    * [[https://​github.com/​adafruit/​Adafruit-GFX-Library|Adafruit-GFX-Library]] 
-  * algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi 
-    * concepte facute la EGC 
-    * data loading 
-    * prefetching 
-    * tile rendering 
-</​note>​ 
- 
-===== Rezultate Obţinute ===== 
- 
-<note tip> 
-Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru. 
-</​note>​ 
- 
-===== Concluzii ===== 
- 
-===== Download ===== 
- 
-<note warning> 
-[[https://​github.com/​sabinpocris/​BattleshipBoy|Source Code]] 
-</​note>​ 
- 
-===== Jurnal ===== 
- 
-{{:​pm:​prj2024:​ccontasel:​online_gantt_ps.png?​1200|}} 
- 
-===== Bibliografie/​Resurse ===== 
- 
-<​note>​ 
-Biblioteci folosite: 
-  * [[https://​github.com/​adafruit/​Adafruit-GFX-Library|Adafruit-GFX-Library]] 
- 
- 
-Resurse: 
-  * [[https://​youtu.be/​BKm45Az02YE?​si=kuBboYrFiNe45DiF|The Insane Engineering of the Gameboy]] 
-</​note>​ 
- 
-<​html><​a class="​media mediafile mf_pdf"​ href="?​do=export_pdf">​Export to PDF</​a></​html>​ 
  
pm/prj2024/ccontasel/sabin.pocris.1715979691.txt.gz · Last modified: 2024/05/18 00:01 by sabin.pocris
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0