This is an old revision of the document!
BattleshipBoy
Introducere
Imi doresc sa realizez o consola portabila(ca si inspiratie am drept Game Boy) pe care voi implementa jocul, de tip fighter, numit Battleship.
Utilizatorul va putea interactiona cu consola folosind 6 butoane, asemanator cu un Game Boy, si se va juca impotriva calculatorului jocul Battleship.
Scopul acestui proiect este a crea o consola portabila ce implementeaza unul din jocurile mele preferate, un joc perfect pentru o consola de dimensiuni mici.
Inca de mic, consolele video au fost mediul meu preferat prin care sa interactionez cu jocurile video. Asadar, doresc sa implementez un joc preferat, dorind in timpul procesului sa invat mai mult si despre istoria consolelor video, ce probleme/limitari au avut, cat si cum au abordat aceste dificultati tehnice.
Acest proiect ar fi o metoda prin care eu, si alte persoane cu gusturi similare, sa se bucure de jocuri retro pe o consola ce inspira un vibe retro.
Descriere generală
Hardware Design
TODO:
Software Design
Laboratoare necesare:
GPIO
Întreruperi
Timere
I2C
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (Arduino IDE)
librării şi surse 3rd-party
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
concepte facute la EGC
data loading
prefetching
tile rendering
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
Jurnal
Bibliografie/Resurse