This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2024:azamfir:radu.anghelescu2007 [2024/05/26 21:19] radu.anghelescu2007 [Software Design] |
pm:prj2024:azamfir:radu.anghelescu2007 [2024/05/26 21:46] (current) radu.anghelescu2007 [Software Design] |
||
---|---|---|---|
Line 26: | Line 26: | ||
<note tip> | <note tip> | ||
- | * listă de piese : Arduino Nano, 8 butoane, potențiometru | + | * listă de piese : Arduino Micro(functioneaza si cu Leonardo sau orice alta placuta care |
+ | * suporta libraria joystick.h), 8 butoane, potențiometru | ||
* scheme electrice : | * scheme electrice : | ||
- | * {{:pm:prj2024:azamfir:circuit_shifter_handbrake_.png?}} | + | * {{:pm:prj2024:azamfir:image_2024-05-26_214203102.png?200|}} |
* fiecare switch este un buton care reprezintă o traptă de viteză | * fiecare switch este un buton care reprezintă o traptă de viteză | ||
* pinii D sunt digitali, iar A analogici | * pinii D sunt digitali, iar A analogici | ||
- | * pintul D2 este marșarierul, iar pinii D3-D9 treptele de viteză corespunătoare | + | * pintul D7 este marșarierul, iar pinii D0-D6 treptele de viteză corespunătoare |
- | * potențiometrul reprezintă frâna de mână, este conectat la pinii A1 și A4 | + | * potențiometrul reprezintă frâna de mână, este conectat la pinii A0 și A3 |
</note> | </note> | ||
Line 43: | Line 44: | ||
* Joystick.h este libraria care permite placutei arduino sa se comporte ca un controler | * Joystick.h este libraria care permite placutei arduino sa se comporte ca un controler | ||
* Asa pot transmite input-urile catre orice joc/simulator | * Asa pot transmite input-urile catre orice joc/simulator | ||
- | * Frana de mana este actionata de potentiometru, inputul trebuie modelat din soft | + | * Frana de mana este actionata de potentiometru, inputul trebuie modelat din soft pentru a transmite mai departe valori intre 0 si 1023, deoarece unghiul la care e actionata maneta difera de unghiul citit de potentiometru |
- | * pentru a transmite mai departe valori intre 0 si 1023, deoarece unghiul la care e actionata maneta | + | |
- | * difera de unghiul citit de potentiometru | + | |
</note> | </note> | ||
===== Rezultate Obţinute ===== | ===== Rezultate Obţinute ===== | ||
- | <note tip> | + | {{:pm:prj2024:azamfir:whatsapp_image_2024-05-26_at_21.23.31_0c8ee608.jpg?200|}} |
- | Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru. | + | |
- | </note> | + | |
+ | |||
+ | {{:pm:prj2024:azamfir:whatsapp_image_2024-05-26_at_21.23.31_6df6e1fa.jpg?200|}} | ||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | {{:pm:prj2024:azamfir:whatsapp_image_2024-05-26_at_21.23.34_874c647c.jpg?200|}} | ||
===== Concluzii ===== | ===== Concluzii ===== |