Shifter and handbrake

  • Autor: Radu Mihai Anghelescu
  • Grupă: 334CB

Introducere

Prezentarea pe scurt a proiectului vostru:

  • ce face → permite schimbarea vitezelor și inițierea dirft-ului pe un simulator auto
  • care este scopul lui → îmbunătățește experința jocurilor/simulatoarelor de curse, în timp ce păstrează un buget accesibil
  • care a fost ideea de la care aţi pornit → doința de a avea completa setup-ul de acasă
  • de ce credeţi că este util pentru alţii şi pentru voi → cred că acest proiect reprezintă o alternativă bună pentru un simulator auto de buget

Descriere generală

O schemă bloc cu toate modulele proiectului vostru, atât software cât şi hardware însoţită de o descriere a acestora precum şi a modului în care interacţionează. Schema bloc co toate modulele proiectului

Hardware Design

  • listă de piese : Arduino Micro(functioneaza si cu Leonardo sau orice alta placuta care
  • suporta libraria joystick.h), 8 butoane, potențiometru
  • scheme electrice :
  • fiecare switch este un buton care reprezintă o traptă de viteză
  • pinii D sunt digitali, iar A analogici
  • pintul D7 este marșarierul, iar pinii D0-D6 treptele de viteză corespunătoare
  • potențiometrul reprezintă frâna de mână, este conectat la pinii A0 și A3

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare : arduino ide
  • Joystick.h este libraria care permite placutei arduino sa se comporte ca un controler
  • Asa pot transmite input-urile catre orice joc/simulator
  • Frana de mana este actionata de potentiometru, inputul trebuie modelat din soft pentru a transmite mai departe valori intre 0 si 1023, deoarece unghiul la care e actionata maneta difera de unghiul citit de potentiometru

Rezultate Obţinute

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2024/azamfir/radu.anghelescu2007.txt · Last modified: 2024/05/26 21:46 by radu.anghelescu2007
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0