Shifter and handbrake
Introducere
Prezentarea pe scurt a proiectului vostru:
ce face → permite schimbarea vitezelor și inițierea dirft-ului pe un simulator auto
care este scopul lui → îmbunătățește experința jocurilor/simulatoarelor de curse, în timp ce păstrează un buget accesibil
care a fost ideea de la care aţi pornit → doința de a avea completa setup-ul de acasă
de ce credeţi că este util pentru alţii şi pentru voi → cred că acest proiect reprezintă o alternativă bună pentru un simulator auto de buget
Descriere generală
O schemă bloc cu toate modulele proiectului vostru, atât software cât şi hardware însoţită de o descriere a acestora precum şi a modului în care interacţionează.
Schema bloc co toate modulele proiectului
Hardware Design
listă de piese : Arduino Micro(functioneaza si cu Leonardo sau orice alta placuta care
suporta libraria joystick.h), 8 butoane, potențiometru
scheme electrice :
-
fiecare switch este un buton care reprezintă o traptă de viteză
pinii D sunt digitali, iar A analogici
pintul D7 este marșarierul, iar pinii D0-D6 treptele de viteză corespunătoare
potențiometrul reprezintă frâna de mână, este conectat la pinii A0 și A3
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare : arduino ide
Joystick.h este libraria care permite placutei arduino sa se comporte ca un controler
Asa pot transmite input-urile catre orice joc/simulator
Frana de mana este actionata de potentiometru, inputul trebuie modelat din soft pentru a transmite mai departe valori intre 0 si 1023, deoarece unghiul la care e actionata maneta difera de unghiul citit de potentiometru
Rezultate Obţinute
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună
.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF