Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2024:azamfir:radu.anghelescu2007 [2024/05/17 12:29]
radu.anghelescu2007 [Hardware Design]
pm:prj2024:azamfir:radu.anghelescu2007 [2024/05/26 21:46] (current)
radu.anghelescu2007 [Software Design]
Line 18: Line 18:
 <note tip> <note tip>
 O schemă bloc cu toate modulele proiectului vostru, atât software cât şi hardware însoţită de o descriere a acestora precum şi a modului în care interacţionează. O schemă bloc cu toate modulele proiectului vostru, atât software cât şi hardware însoţită de o descriere a acestora precum şi a modului în care interacţionează.
 +Schema bloc co toate modulele proiectului
  
 {{:​pm:​prj2024:​azamfir:​shifter_handbrake.png?​600x300}} {{:​pm:​prj2024:​azamfir:​shifter_handbrake.png?​600x300}}
Line 25: Line 26:
  
 <note tip> <note tip>
-Aici puneţi tot ce ţine de hardware design: +  ​* listă de piese : Arduino ​Micro(functioneaza si cu Leonardo sau orice alta placuta care  
-  ​* listă de piese : Arduino ​Nano, 8 butoane, potențiometru+  * suporta libraria joystick.h), 8 butoane, potențiometru
   * scheme electrice :    * scheme electrice : 
-  * {{:​pm:​prj2024:​azamfir:​circuit.png?}}+  * {{:​pm:​prj2024:​azamfir:​image_2024-05-26_214203102.png?200|}} 
 +  * fiecare switch este un buton care reprezintă o traptă de viteză 
 +  * pinii D sunt digitali, iar A analogici 
 +  * pintul D7 este marșarierul,​ iar pinii D0-D6 treptele de viteză corespunătoare 
 +  * potențiometrul reprezintă frâna de mână, este conectat la pinii A0 și A3
 </​note>​ </​note>​
  
Line 36: Line 41:
 <note tip> <note tip>
 Descrierea codului aplicaţiei (firmware): Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
-  * mediu de dezvoltare ​(if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR) +  * mediu de dezvoltare ​: arduino ide 
-  * librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib) +  * Joystick.h este libraria care permite placutei arduino sa se comporte ca un controler 
-  * algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi +  * Asa pot transmite input-urile catre orice joc/​simulator 
-  * (etapa 3) surse şi funcţii implementate+  * Frana de mana este actionata de potentiometru,​ inputul trebuie modelat din soft pentru a transmite mai departe valori intre 0 si 1023, deoarece unghiul la care e actionata maneta difera de unghiul citit de potentiometru
 </​note>​ </​note>​
  
 ===== Rezultate Obţinute ===== ===== Rezultate Obţinute =====
  
-<note tip> +{{:​pm:​prj2024:​azamfir:​whatsapp_image_2024-05-26_at_21.23.31_0c8ee608.jpg?​200|}} 
-Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru+ 
-</​note>​+ 
 + 
 +{{:​pm:​prj2024:​azamfir:​whatsapp_image_2024-05-26_at_21.23.31_6df6e1fa.jpg?​200|}} 
 + 
 + 
 + 
 +{{:​pm:​prj2024:​azamfir:​whatsapp_image_2024-05-26_at_21.23.34_874c647c.jpg?200|}} 
  
 ===== Concluzii ===== ===== Concluzii =====
pm/prj2024/azamfir/radu.anghelescu2007.1715938141.txt.gz · Last modified: 2024/05/17 12:29 by radu.anghelescu2007
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0