This shows you the differences between two versions of the page.
|
pm:prj2024:azamfir:radu.anghelescu2007 [2024/05/16 17:00] radu.anghelescu2007 [Introducere] |
pm:prj2024:azamfir:radu.anghelescu2007 [2024/05/26 21:46] (current) radu.anghelescu2007 [Software Design] |
||
|---|---|---|---|
| Line 18: | Line 18: | ||
| <note tip> | <note tip> | ||
| O schemă bloc cu toate modulele proiectului vostru, atât software cât şi hardware însoţită de o descriere a acestora precum şi a modului în care interacţionează. | O schemă bloc cu toate modulele proiectului vostru, atât software cât şi hardware însoţită de o descriere a acestora precum şi a modului în care interacţionează. | ||
| + | Schema bloc co toate modulele proiectului | ||
| {{:pm:prj2024:azamfir:shifter_handbrake.png?600x300}} | {{:pm:prj2024:azamfir:shifter_handbrake.png?600x300}} | ||
| Line 25: | Line 26: | ||
| <note tip> | <note tip> | ||
| - | Aici puneţi tot ce ţine de hardware design: | + | * listă de piese : Arduino Micro(functioneaza si cu Leonardo sau orice alta placuta care |
| - | * listă de piese : Arduino Micro, 8 butoane, potențiometru | + | * suporta libraria joystick.h), 8 butoane, potențiometru |
| - | * scheme electrice | + | * scheme electrice : |
| - | * diagrame de semnal | + | * {{:pm:prj2024:azamfir:image_2024-05-26_214203102.png?200|}} |
| - | * rezultatele simulării | + | * fiecare switch este un buton care reprezintă o traptă de viteză |
| + | * pinii D sunt digitali, iar A analogici | ||
| + | * pintul D7 este marșarierul, iar pinii D0-D6 treptele de viteză corespunătoare | ||
| + | * potențiometrul reprezintă frâna de mână, este conectat la pinii A0 și A3 | ||
| </note> | </note> | ||
| Line 37: | Line 41: | ||
| <note tip> | <note tip> | ||
| Descrierea codului aplicaţiei (firmware): | Descrierea codului aplicaţiei (firmware): | ||
| - | * mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR) | + | * mediu de dezvoltare : arduino ide |
| - | * librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib) | + | * Joystick.h este libraria care permite placutei arduino sa se comporte ca un controler |
| - | * algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi | + | * Asa pot transmite input-urile catre orice joc/simulator |
| - | * (etapa 3) surse şi funcţii implementate | + | * Frana de mana este actionata de potentiometru, inputul trebuie modelat din soft pentru a transmite mai departe valori intre 0 si 1023, deoarece unghiul la care e actionata maneta difera de unghiul citit de potentiometru |
| </note> | </note> | ||
| ===== Rezultate Obţinute ===== | ===== Rezultate Obţinute ===== | ||
| - | <note tip> | + | {{:pm:prj2024:azamfir:whatsapp_image_2024-05-26_at_21.23.31_0c8ee608.jpg?200|}} |
| - | Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru. | + | |
| - | </note> | + | |
| + | |||
| + | {{:pm:prj2024:azamfir:whatsapp_image_2024-05-26_at_21.23.31_6df6e1fa.jpg?200|}} | ||
| + | |||
| + | |||
| + | |||
| + | {{:pm:prj2024:azamfir:whatsapp_image_2024-05-26_at_21.23.34_874c647c.jpg?200|}} | ||
| ===== Concluzii ===== | ===== Concluzii ===== | ||