This shows you the differences between two versions of the page.
|
pm:prj2024:amocanu:denis.zamfirescu [2024/05/27 06:02] denis.zamfirescu Adaugare resuse |
pm:prj2024:amocanu:denis.zamfirescu [2024/05/27 11:43] (current) denis.zamfirescu GATA |
||
|---|---|---|---|
| Line 11: | Line 11: | ||
| *Senzorii vor fi folositi de catre jucator pentru a trimite inputuri sistemului si pentru a activa cele 2 servomotoare. | *Senzorii vor fi folositi de catre jucator pentru a trimite inputuri sistemului si pentru a activa cele 2 servomotoare. | ||
| *Cele 2 servomotoare au rolul de a roti labirintul pe o anumita axa, astfel incat biluta din acesta sa se poata rostogoli in directia dorita | *Cele 2 servomotoare au rolul de a roti labirintul pe o anumita axa, astfel incat biluta din acesta sa se poata rostogoli in directia dorita | ||
| - | {{:pm:prj2024:amocanu:diagraaama.png?nolink800|}} | + | {{:pm:prj2024:amocanu:diagramanoualabirint.jpeg?nolink800|}} |
| ===== Hardware Design ===== | ===== Hardware Design ===== | ||
| Line 21: | Line 21: | ||
| *1 x Breadboard | *1 x Breadboard | ||
| - | <note tip> | + | Schema electrica a circuitului este urmatoarea: |
| - | Aici puneţi tot ce ţine de hardware design: | + | |
| - | * listă de piese | + | |
| - | * scheme electrice (se pot lua şi de pe Internet şi din datasheet-uri, e.g. http://www.captain.at/electronic-atmega16-mmc-schematic.png) | + | |
| - | * diagrame de semnal | + | |
| - | * rezultatele simulării | + | |
| - | </note> | + | |
| + | {{:pm:prj2024:amocanu:diagramalabirint.png?nolink800|}} | ||
| ===== Software Design ===== | ===== Software Design ===== | ||
| <note tip> | <note tip> | ||
| Line 47: | Line 42: | ||
| ===== Rezultate Obţinute ===== | ===== Rezultate Obţinute ===== | ||
| + | Rezultatul obtinut in urma proiectului este un joculet complet functional, pe care utilizatorul il poate controla. | ||
| - | <note tip> | + | Link catre demo-ul proiectului: https://youtube.com/shorts/4bMITtU0Oek |
| - | Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru. | + | |
| - | </note> | + | Poze cu circuitul (fara si cu labirint, respectiv): |
| + | |||
| + | {{:pm:prj2024:amocanu:mazeball2.jpg?nolink500|}} | ||
| + | {{:pm:prj2024:amocanu:mazeball1.jpg?nolink500|}} | ||
| ===== Concluzii ===== | ===== Concluzii ===== | ||
| + | |||
| + | Acest proiect mi s-a parut foarte amuzant de facut, si chiar mai greu de implementat decat mi s-a parut initial. Am invatat sa programez pe Arduino si sa folosesc diferite tipuri de senzori si servomotoare. :> | ||
| ===== Download ===== | ===== Download ===== | ||
| - | + | Arhiva cu diagrame/codul sursa pentru proiect:{{:pm:prj2024:amocanu:labirint.zip}} | |
| - | <note warning> | + | |
| - | O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-). | + | |
| - | + | ||
| - | Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea **Add Images or other files**. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul **:pm:prj20??:c?** sau **:pm:prj20??:c?:nume_student** (dacă este cazul). **Exemplu:** Dumitru Alin, 331CC -> **:pm:prj2009:cc:dumitru_alin**. | + | |
| - | </note> | + | |
| ===== Jurnal ===== | ===== Jurnal ===== | ||