Acest proiect reprezinta implementarea unui joc de tip labirint pe o placuta Arduino Mega 2560. Jucatorul are rolul de a ghida o bila printr-un labirint, folosindu-se de cei 4 senzori de proximitate pe care ii are la dispozitie. Fiecare senzor roteste labirintul intr-o anumita directie, astfel incat bila sa se poata rostogoli.
Ideea acestui proiect mi s-a parut interesanta si parea un joc distractiv de jucat
Schema electrica a circuitului este urmatoarea:
Descrierea implementarii:
Implementarea consta in verificarea periodica a semnalelor primite de la senzori. Daca unul dintre acestia detecteaza ca jucatorul si-a apropiat mana de el, algoritmul trimite un semnal servomotorului corespunzator si il roteste cu un anumit numar de grade. Functii definite:
Rezultatul obtinut in urma proiectului este un joculet complet functional, pe care utilizatorul il poate controla.
Link catre demo-ul proiectului: https://youtube.com/shorts/4bMITtU0Oek
Poze cu circuitul (fara si cu labirint, respectiv):
Acest proiect mi s-a parut foarte amuzant de facut, si chiar mai greu de implementat decat mi s-a parut initial. Am invatat sa programez pe Arduino si sa folosesc diferite tipuri de senzori si servomotoare. :>
Arhiva cu diagrame/codul sursa pentru proiect:labirint.zip
Am scris chestiile :>