This is an old revision of the document!


Snake Game

Introducere

  • Acest proiect reprezintă o implementare a clasicului joc Snake pe o placă Arduino.
  • Scopul jocului este de a controla un șarpe care se mișcă pe un ecran și de a mânca bucăți de hrană pentru a crește lungimea șarpelui, evitând coliziunile cu marginile ecranului sau cu corpul său.
  • Ideea de la care am porit a fost dorința de a reinterpreta un joc al copilăriei.
  • Consider că acest joc este util pentru a arăta cum se pot îmbina conceptele învățate la laborator pentru a implementa un joc mai complex.

Descriere generală

Cu ajutorul unui breadboard și al firelor, cele patru componente: plăcuța Arduino, joystick-ul, matricea cu leduri și buzzer-ul sunt conectate. Jucătorul va controla snake-ul cu ajutorul joystick-ului și va încerca să strângă cât mai multe puncte prin a mânca luminițele de pe traseu. Buzzer-ul va scoate un sunet la pierderea jocului care se va întâmpla dacă șarpele atinge marginile matricei.

Hardware Design

* Componente hardware:

  1. Matrice de leduri
  2. Arduino Uno
  3. Buzzer
  4. Breadboard
  5. Fire
  6. Joystick
  7. MAX7219 Driver
  8. Potentiometru
  9. Ecran LCD

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2024/alucaci/maria.costea2604.1715248536.txt.gz · Last modified: 2024/05/09 12:55 by maria.costea2604
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0