Grupa: 332CA
Scopul acestui proiect este cel de a realiza un joc de Super Mario, care să fie afișat pe un ecran LCD. De asemenea, voi folosi un joystick pentru controlul jucătorului, un buzzer pentru a marca finalul meciului, 2 butoane de start și pause și un LED care marchează starea în care se află jocul.
Aplicația va funcționa în modul următor:
La început, este marcat faptul că trebuie apăsat butonul de start pentru a începe jocul. De asemenea, în această stare, becul RGB este roșu.
După ce este început jocul prin apăsarea butonului, jucătorul poate să sară peste obstacole prin intermediul joystick-ului (becul RGB devine verde). De asemenea, poate pune pauză prin utilizarea celuilalt buton de pe breadboard (becul RGB devine albastru). La momentul ciocnirii cu un obstacol, jucătorul pierde meciul și îi este afișat scorul și durata jocului.
De asemenea, la pierderea jocului, becul redevine roșu, iar jucătorului îi este indicat să apese din nou butonul pentru a începe o altă rundă, acest mesaj apărând intermitent cu momentul pierderii rundei trecute.
Mediul de dezvoltare
Biblioteci utilizate
Funcții principale
Meniul de start
Ecran in game
Ecran care arată cum a fost pierdută runda trecută
Ecran în pauză
Ecran la final