This is an old revision of the document!
Dispozitiv exploziv cu cifru
Autor: Marica Mihai
Grupa: 332CA
Introducere
Acest proiect este reprezentat de un dispozitiv exploziv cu cifru, care trebuie dezamorsat
într-o anumită perioadă de timp, pentru a nu “exploda”. Dezamorsarea implică decodificarea unei
parole de 4 cifre. Această idee de proiect mi-a venit în timpul în care am vizionat filmul “Străinul”, în care sunt prezente astfel de dispozitive.
Descriere generală
La începerea jocului, se va aprinde un LED de culoare roșie, semnalând faptul că dispozitivul
exploziv nu a fost încă dezamorsat. Pe ecranul LCD va apărea timpul rămas până la “explozie”
și patru spații marcate, care reprezintă cele patru cifre ale parolei. Odată cu trecerea timpului,
anumite cifre se vor afișa pe rând, pentru a face parola mai ușor de ghicit. Dacă parola este
decodificată, se va stinge LED-ul roșu și se va aprinde unul verde, semnificând dezamorsarea
dispozitivului și câștigarea jocului, iar dacă timpul se scurge fără ca parola să fie decodificată,
jocul va fi pierdut, “explozia” fiind reprezentată de un zgomot specific redat de cristalul
piezoelectric.
Hardware Design
Listă de piese:
Arduino
Breadboard
Ecran LCD
Rezistențe (220 Ω)
Tastatură numerică
LED-uri
Cristal piezoelectric
Schemă electrică:
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
Mediu de dezvoltare: Arduino 2.1.0
Librării: LiquidCrystal_I2C, Keypad
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
surse şi funcţii implementate
Codul aplicaţiei:
maricamihai_332ca_proiectpmsoftware.txt
Export to PDF