This is an old revision of the document!


Dispozitiv exploziv cu cifru

Autor: Marica Mihai

Grupa: 332CA

Introducere

Acest proiect este reprezentat de un dispozitiv exploziv cu cifru, care trebuie dezamorsat într-o anumită perioadă de timp, pentru a nu “exploda”. Dezamorsarea implică decodificarea unei parole de 4 cifre. Această idee de proiect mi-a venit în timpul în care am vizionat filmul “Străinul”, în care sunt prezente astfel de dispozitive.

Descriere generală

La începerea jocului, se va aprinde un LED de culoare roșie, semnalând faptul că dispozitivul exploziv nu a fost încă dezamorsat. Pe ecranul LCD va apărea timpul rămas până la “explozie” și patru spații marcate, care reprezintă cele patru cifre ale parolei. Odată cu trecerea timpului, anumite cifre se vor afișa pe rând, pentru a face parola mai ușor de ghicit. Dacă parola este decodificată, se va stinge LED-ul roșu și se va aprinde unul verde, semnificând dezamorsarea dispozitivului și câștigarea jocului, iar dacă timpul se scurge fără ca parola să fie decodificată, jocul va fi pierdut, “explozia” fiind reprezentată de un zgomot specific redat de cristalul piezoelectric.

Hardware Design

Listă de piese:

  • Arduino
  • Breadboard
  • Ecran LCD
  • Rezistențe (220 Ω)
  • Tastatură numerică
  • LED-uri
  • Cristal piezoelectric

Schemă electrică:

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • Mediu de dezvoltare: Arduino 2.1.0
  • Librării: LiquidCrystal_I2C, Keypad
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • surse şi funcţii implementate

Codul: maricamihai_332ca_proiectpmsoftware.txt

Export to PDF

pm/prj2023/vstoica/dispozitiv_exploziv_cu_cifru.1684884285.txt.gz · Last modified: 2023/05/24 02:24 by mihai.marica1803
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0