This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2023:ncaroi:smart-lantern [2023/05/26 08:21] albert.craciun |
pm:prj2023:ncaroi:smart-lantern [2023/05/26 08:27] (current) albert.craciun [Descriere generală] |
||
---|---|---|---|
Line 22: | Line 22: | ||
===== Descriere generală ===== | ===== Descriere generală ===== | ||
- | La conectarea lanternei la sursa de alimentare, este necesară rostirea cuvântului **lantern** pentru a accepta următoare comenzi. Nu trebuie rostit decât odată, nu înainte de fiecare comandă. Este ideal comenzile s[ fie rostite mai rar, la distanță de 2-4 secunde. | + | La conectarea lanternei la sursa de alimentare, este necesară rostirea cuvântului **lantern** pentru a accepta următoare comenzi. Nu trebuie rostit decât odată, nu înainte de fiecare comandă. Este ideal comenzile să fie rostite mai rar, la distanță de 2-4 secunde. |
Funcționalitățile proiectului sunt următoarele: | Funcționalitățile proiectului sunt următoarele: | ||
Line 76: | Line 76: | ||
===== Probleme întâmpinate ===== | ===== Probleme întâmpinate ===== | ||
- | <note tip> | + | |
- | * conectarea fizică dintre Arduino și modulul EasyVR; deși am folosit conectori standard și un shield special conceput, conectivitatea s-a realizat cu succes doar când absolut toți pinii au fost lipiți | + | <note tip>conectarea fizică dintre Arduino și modulul EasyVR; deși am folosit conectori standard și un shield special conceput, conectivitatea s-a realizat cu succes doar când absolut toți pinii au fost lipiți</note> |
- | * conectivitate cu EasyVR (bridge serial necunoscut + mutarea jumper-ului pe locul potrivit (SW)) | + | <note tip>conectivitate cu EasyVR: bridge serial necunoscut (în EasyVR commander)</note> |
- | * apelarea acțiunilor de comandă în software: din fericire documentația librăriei este suficient de clară, din păcate sunt niște tip & trick-uri care nu sunt trecute acolo și te-ar scăpa de multă muncă + codul trebuie scris într-un anumit format, destul de rigid, urmărind un schelet. Tip&Trick-ul este ca parte de schelet putea fi generat automat din EasyVR Commander - //trăiască YT!// | + | <note tip> mută jumper-ul pe locul potrivit de pe Shield-ul EasyVR3+ (SW)</note> |
- | </note> | + | <note tip> apelarea acțiunilor de comandă în software: din fericire documentația librăriei este suficient de clară, din păcate sunt niște tip & trick-uri care nu sunt trecute acolo și te-ar scăpa de multă muncă + codul trebuie scris într-un anumit format, destul de rigid, urmărind un schelet. Tip&Trick-ul este ca parte de schelet putea fi generat automat din EasyVR Commander - //trăiască YT!//</note> |
- | ===== Photo ===== | + | ===== Fotografii / finalizare ===== |
{{:pm:prj2023:ncaroi:poza_lantern.png?350|}} | {{:pm:prj2023:ncaroi:poza_lantern.png?350|}} | ||
Line 113: | Line 113: | ||
**17.05.2023** - adăugarea resurselor (datasheet-uri) și completarea secțiunii //Hardware Design// | **17.05.2023** - adăugarea resurselor (datasheet-uri) și completarea secțiunii //Hardware Design// | ||
- | **25.05.2023** - completarea ultimelor detalii | + | **25.05.2023** - completarea ultimelor detalii și revizuirea paginii |