Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2023:gpatru:teodor.tiron [2023/05/28 15:41]
teodor.tiron [Descriere generală]
pm:prj2023:gpatru:teodor.tiron [2023/05/29 15:55] (current)
teodor.tiron [Rezultate Obţinute]
Line 1: Line 1:
 ====== Sequence Guess Game ====== ====== Sequence Guess Game ======
 ===== Introducere ===== ===== Introducere =====
-Proiectul implementează un joc de tipul [[https://​en.wikipedia.org/​wiki/​Mastermind_(board_game)|Mastermind]]. Scopul jucătorului este să ghicească o secvență aleatoare de simboluri generate de Arduino prin încercări repetate, acesta primind indicii de fiecare dată. Am pornit de la ideea jocului [[https://​www.nytimes.com/​games/​wordle/​index.html|Wordle]],​ a cărui concept e similar, însă în loc de secvențe aleatoare se folosesc cuvinte din limba engleză. Jocul este interesant și poate fi folosit pentru a antrena abilitățiile logice ale jucătorului.+Proiectul implementează un joc de tipul [[https://​en.wikipedia.org/​wiki/​Mastermind_(board_game)|Mastermind]]. Scopul jucătorului este să ghicească o secvență aleatoare de simboluri ​unice generate de Arduino prin încercări repetate, acesta primind indicii de fiecare dată. Am pornit de la ideea jocului [[https://​www.nytimes.com/​games/​wordle/​index.html|Wordle]],​ a cărui concept e similar, însă în loc de secvențe aleatoare se folosesc cuvinte din limba engleză. Jocul este interesant și poate fi folosit pentru a antrena abilitățiile logice ale jucătorului.
 ===== Descriere generală ===== ===== Descriere generală =====
 {{ :​pm:​prj2023:​gpatru:​tiron_schema_block.png?​nolink&​300 |}} {{ :​pm:​prj2023:​gpatru:​tiron_schema_block.png?​nolink&​300 |}}
Line 16: Line 16:
   * Buzzer pasiv   * Buzzer pasiv
   * LED-uri verzi și galbene   * LED-uri verzi și galbene
-<note tip> +  ​Rezistențefire, breadboard 
-Aici puneţi tot ce ţine de hardware design: +
-  ​listă de piese +
-  * scheme electrice (se pot lua şi de pe Internet şi din datasheet-urie.g. http://​www.captain.at/​electronic-atmega16-mmc-schematic.png) +
-  * diagrame de semnal  +
-  * rezultatele simulării +
-</​note>​+
  
 ===== Software Design ===== ===== Software Design =====
 +Proiectul folosește următoarele funcționalităti ale plăcii Arduino:
 +  * Biblioteca [[https://​www.arduinolibraries.info/​libraries/​liquid-crystal-i2-c|LiquidCrystal_I2C.h]] pentru programarea ecranului LCD prin I2C
 +  * Pinii analogici A0 și A1 și ADC-ul plăcii pentru a citi starea joystick-ului
 +  * Funcția tone() pentru a genera sunete pe buzzer
 +  * Timer-ul 1 pentru a temporiza trecerea secundelor
  
- +Pentru a genera o secvență ​de 4 cifre aleatoare care nu se repetăam observat că metoda evidentă (generează câte o cifră și verifică dacă egală cu vreo cifră generată anteriornu e eficientă, iar placa stătea blocată încercând ​să genereze secvența. Pentru a genera mai rapid o secvență, am folosit algoritmul [[https://​en.wikipedia.org/​wiki/​Fisher%E2%80%93Yates_shuffle|Fisher-Yates]] aplicat pe un vector care conține toate cifrele de la 0 la 9.
-<note tip> +
-Descrierea codului aplicaţiei (firmware):​ +
-  * mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR StudioCodeVisionAVR) +
-  * librării şi surse 3rd-party ​(e.g. Procyon AVRlib) +
-  * algoritmi şi structuri pe care plănuiţi ​să le implementaţi +
-  * (etapa 3) surse şi funcţii implementate +
-</note>+
  
 ===== Rezultate Obţinute ===== ===== Rezultate Obţinute =====
 +<​html>​
 +<iframe width="​560"​ height="​315"​ src="​https://​www.youtube.com/​embed/​xZxWKLp9nIY"​ title="​YouTube video player"​ frameborder="​0"​ allow="​accelerometer;​ autoplay; clipboard-write;​ encrypted-media;​ gyroscope; picture-in-picture;​ web-share"​ allowfullscreen></​iframe>​
 +</​html>​
  
-<note tip> 
-Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru. 
-</​note>​ 
  
-===== Concluzii ===== 
  
 ===== Download ===== ===== Download =====
 +{{:​pm:​prj2023:​gpatru:​proiectpm_tiron.zip|}}
  
-<note warning> 
-O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului:​ surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-). 
- 
-Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea **Add Images or other files**. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul **:​pm:​prj20??:​c?​** sau **:​pm:​prj20??:​c?:​nume_student** (dacă este cazul). **Exemplu:​** Dumitru Alin, 331CC -> **:​pm:​prj2009:​cc:​dumitru_alin**. 
-</​note>​ 
- 
-===== Jurnal ===== 
  
-<note tip> 
-Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului. 
-</​note>​ 
  
 ===== Bibliografie/​Resurse ===== ===== Bibliografie/​Resurse =====
pm/prj2023/gpatru/teodor.tiron.1685277697.txt.gz · Last modified: 2023/05/28 15:41 by teodor.tiron
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0