This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2023:gpatru:tcondrea_miniconsola [2023/05/20 18:47] tudor.condrea |
pm:prj2023:gpatru:tcondrea_miniconsola [2023/05/20 19:14] (current) tudor.condrea |
||
---|---|---|---|
Line 16: | Line 16: | ||
== Descriere implementare == | == Descriere implementare == | ||
- | {{pm:prj2023:gpatru:arduino_lcd.jpg}} | + | {{pm:prj2023:gpatru:poza_proiect_tc.jpg?320x180}} |
- | Mai sus este un exemplu de cum arata proiectul. LCD-ul vine prins direct in pinii placutei Arduino UNO si se interactioneaza cu acesta programatic, pentru toate feature-urile acestuia: display colorat, touchscreen si card SD. | + | Mai sus este un exemplu de cum arata proiectul. LCD-ul are pinoutul descris in data-sheet si l-am conectat folosind pinii integrati de SPI de pe Arduino. Joystick-ul este legat la 2 pini analogi si 1 digital. |
- | Ecranul foloseste Display Serial Interface, iar cardul SD foloseste SPI. | + | Ecranul foloseste SPI, Joystick-ul foloseste ADC si progresia in timp a jocului este structurata pe intreruperi de 10Hz respectiv 1kHz. |
- | {{ pm:prj2023:gpatru:block_diagram_tc.png?700x420 }} | + | {{ pm:prj2023:gpatru:block_diagram_tc_new.png?720x120 }} |
- | Biblioteca pentru controlul LCD-ului se numeste MCUFRIEND_kbv. | + | Biblioteca pentru controlul LCD-ului este oferita de Adafruit (Adafruit_GFX si Adafruit_ST7735). Aceasta expune functii de desenare a primitivelor, al textului si control fragmentat al pozei (prin canvases de 1 bit). |
+ | |||
+ | [[https://www.youtube.com/watch?v=Vj1cVVyW46k|exemplu functionalitate]]. | ||
+ | |||
+ | Punctele se acorda per saritura pentru a incuraja riscul de a sari unde nu trebuie. |