This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2023:drtranca:x_si_0_2 [2023/05/29 21:12] crina.tararache [Software Design] |
pm:prj2023:drtranca:x_si_0_2 [2023/05/30 13:27] (current) crina.tararache [Download] |
||
---|---|---|---|
Line 36: | Line 36: | ||
* Mediu de dezvoltare - Arduino IDE | * Mediu de dezvoltare - Arduino IDE | ||
* Librării şi surse 3rd-party - SPI.h, TFT.h | * Librării şi surse 3rd-party - SPI.h, TFT.h | ||
- | * Intreruperi hardware - Se foloseste o intrerupere externa care se activeaza la fiecare apasare de buton X/O incrementand contorul elementelor din matrice. Atunci cand ajunge la 9, jocul se reseteaza considerandu-se remiza. | + | * Intreruperi hardware - Se foloseste o intrerupere externa care se activeaza la fiecare apasare de buton X/O verificand daca contorul elementelor din matrice a ajuns la 9. In acest caz, variabila is_full devine true si jocul se reseteaza considerandu-se remiza. |
* Intrerupere de timer - Se foloseste un timer care retine durata unei partide. Atunci cand ajunge la 45 secunde, jocul se reseteaza considerandu-se remiza. | * Intrerupere de timer - Se foloseste un timer care retine durata unei partide. Atunci cand ajunge la 45 secunde, jocul se reseteaza considerandu-se remiza. | ||
* SPI | * SPI | ||
Line 54: | Line 54: | ||
A fost un proiect interesant in care am implementat pentru prima data atat partea software, cat si hardware. Am invatat sa utilizez functiile specifice bibliotecii TFT, sa asamblez un circuit functional de la zero si sa folosesc notiunile din laboratoare. | A fost un proiect interesant in care am implementat pentru prima data atat partea software, cat si hardware. Am invatat sa utilizez functiile specifice bibliotecii TFT, sa asamblez un circuit functional de la zero si sa folosesc notiunile din laboratoare. | ||
===== Download ===== | ===== Download ===== | ||
- | {{:pm:prj2023:drtranca:xsio_tararachecrina.zip|}} | + | {{:pm:prj2023:drtranca:crinatararaceh_xsio.zip|}} |