This is an old revision of the document!
Proiect realizat de: Voinea Miruna-Georgiana
Grupa: 334CB
Proiectul are la bază faimosul joc Whack a mole: există mai găuri pe unde cârtițele pot scote capul, iar obiectivul jucătorului este de a le împiedica să iasă din ascunzătoare prin lovituri cu un ciocănel.
Listă de piese:
Mediul de dezvoltare folosit: Arduino IDE
Schemă electrică realizată cu Tinkercad
Bibliotecă externă: LiquidCrystal_I2C.h
Flow joc:
Am folosit timer1 pentru a controla intervalul de timp în care un LED este aprins, astfel încât atunci când timpul expiră, jucătorul să piardă o viață.
Atunci când se apasă un buton, se declanșează o întrerupere, butonul fiind identificat cu ajutorul funcției checkBit. Se verifică dacă butonul corespunde ultimului buton aprins: în caz afirmativ, scorul este incrementat, iar în caz negativ, jucătorul pierde o viață.
Proiectul este complet funcțional.
Link demo: https://youtu.be/IChtsEEhekQ
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Pentru interacțiunea cu display-ul lcd, am folosit biblioteca LiquidCrystal_I2C.h preluată de pe https://www.optimusdigital.ro/ro/optoelectronice-lcd-uri/2894-lcd-cu-interfata-i2c-si-backlight-albastru.html?search_query=lcd+i2c&results=18
Pentru utilizarea întreruperilor: https://forum.arduino.cc/t/multiple-hardware-interrupts-for-arduino-uno/571974/14