This is an old revision of the document!


Whack a mole

Proiect realizat de: Voinea Miruna-Georgiana

Grupa: 334CB

Introducere

Proiectul are la bază faimosul joc Whack a mole: există mai găuri pe unde cârtițele pot scote capul, iar obiectivul jucătorului este de a le împiedica să iasă din ascunzătoare prin lovituri cu un ciocănel.

  • Scopul proiectului este de a realiza un joc distractiv prin care să îmi pun în aplicare cunoștințele dobândite la PM.
  • Ideea de la care am pornit a fost aceea de a face un joc care să testeze atenția și coordonarea mână-ochi, iar Whack a mole mi s-a părut cea mai bună variantă.
  • Consider că acest proiect este util deoarece le oferă jucătorilor șansa de a-și testa abilitățile în timp ce se distrează.

Prezentarea pe scurt a proiectului vostru:

  • ce face
  • care este scopul lui
  • care a fost ideea de la care aţi pornit
  • de ce credeţi că este util pentru alţii şi pentru voi

Descriere generală

  • Spre deosebire de jocul tradițional, în loc de cârtițe vom avea led-uri, iar în loc să folosim un ciocănel, vom apăsa pe butoane.
  • Apariția unei cârtițe va fi semnalată de aprinderea unui led, iar pentru a câștiga puncte, jucătorul trebuie să apese butonul din dreptul led-ului respectiv.
  • Intervalele la care se aprind led-urile vor fi controlate cu ajutorul unui timer.
  • Pe măsură ce jocul avansează, scorul se va modifica și va fi afișat pe un LCD.

O schemă bloc cu toate modulele proiectului vostru, atât software cât şi hardware însoţită de o descriere a acestora precum şi a modului în care interacţionează.

Exemplu de schemă bloc: http://www.robs-projects.com/mp3proj/newplayer.html

Hardware Design

Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2023/drtranca/whack_a_mole.1683460018.txt.gz · Last modified: 2023/05/07 14:46 by miruna.voinea
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0