This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2023:drtranca:snake [2023/05/31 13:19] robert_mihai.ciurea [Hardware Design] |
pm:prj2023:drtranca:snake [2023/05/31 21:39] (current) robert_mihai.ciurea [Hardware Design] |
||
---|---|---|---|
Line 31: | Line 31: | ||
{{:pm:prj2023:drtranca:buzzer_button.png}} | {{:pm:prj2023:drtranca:buzzer_button.png}} | ||
+ | Buzzer-ul are drept scop marcarea finalizarii joculiu. Am ales sa utilizez un buzzer activ astfel incat sa nu fiu nevoit sa adaug o sura externa de curent, tinand cont ca buzzerul pasiv functioneaza prin aparitia unor variatii de tensiune ce duc la generarea sunetului. In cadrul modului de test configurat, buzzer-ul este activat in momentul in care se apasa butonul de pe breadboard. | ||
+ | {{:pm:prj2023:drtranca:button_buzzer_live.png}} | ||
+ | |||
+ | Diagrama de circuit pentru configurarea conectarii matricii de LED-uri la arduino uno | ||
+ | {{:pm:prj2023:drtranca:diagrama_circuit_led_matrix.png}} | ||
+ | |||
+ | Scopul matricii de led-uri il constituie afisarea jocului propriu-zis de snake, jucatorul putand vizualiza sarpele, impreuna cu obiectul ce trebuie sa fie consumat de sarpe pentru a obtine puncte, jocul se opreste in momentul in care sarpele se atinge pe el insusi in orice punct al acestuia. | ||
+ | {{:pm:prj2023:drtranca:montaj_led_matrix.png}} | ||
+ | |||
+ | Am utilizat un TM1638 LED and Key Display intrucat pe langa functionalitatea basic de a arata pe un ecran LED mai multe informatii in functie de necesitati, acesta vine incorporat si cu o serie de 8 butoane si 8 led-uri in functie de ceea ce se apasa. | ||
+ | {{:pm:prj2023:drtranca:score_manager2.png}} | ||
+ | |||
+ | Scopul aecstui device il constituie contabilizarea numarului de puncte acumulate in timpul unui joc impreuna cu stabilirea nivelului de dificultate al jocului. Nivelul de dificultate insemnand viteza de miscare a sarpelui. | ||
+ | {{:pm:prj2023:drtranca:score_manager_setup.png}} | ||
===== Software Design ===== | ===== Software Design ===== | ||