Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2023:drtranca:pong_game [2023/05/29 20:50]
ana_maria.roanghesi [Hardware Design]
pm:prj2023:drtranca:pong_game [2023/05/29 23:40] (current)
ana_maria.roanghesi [Bibliografie/Resurse]
Line 5: Line 5:
   * Se implementeaza jocul Pong în care doi jucători controlează fiecare o paletă pe un ecran, încercând să împiedice o minge virtuală să treacă de partea lor a ecranului.   * Se implementeaza jocul Pong în care doi jucători controlează fiecare o paletă pe un ecran, încercând să împiedice o minge virtuală să treacă de partea lor a ecranului.
   * Jocul continuă până când unul dintre jucători ajunge la un număr prestabilit de puncte sau până când se scurge un timp prestabilit de la inceperea jocului.   * Jocul continuă până când unul dintre jucători ajunge la un număr prestabilit de puncte sau până când se scurge un timp prestabilit de la inceperea jocului.
-  * Proiectul ofera o simulare interactiva a jocului utilizand un ecran Micro OLED.+  * Proiectul ofera o simulare interactiva a jocului utilizand un SPI LCD.
 </​note>​ </​note>​
 ===== Descriere generală ===== ===== Descriere generală =====
  
 <note tip> <note tip>
-Implementarea jocului este de tip multiplayer. Odata cu inceperea jocului, se porneste un timer cu timpul alocat jocului. Cei doi jucatori isi controleaza paleta folosind 2 butoane, sus sau jos. De fiecare data cand mingea atinge partea de ecran a oponentului,​ jucatorul primeste un punct. Odata ce se ajunge la punctajul prestabilit se aude un sunet si se anunta jucatorul catigator. Daca nu se ajunge la acel punctaj in timpul stabilit, ​v-a fi considerat castigator jucatorul cu cele mai multe punctesau remiza in caz de egalitate.+Implementarea jocului este de tip multiplayer. Odata cu inceperea jocului, se porneste un timer cu timpul alocat jocului. Cei doi jucatori isi controleaza paleta folosind 2 butoane, sus sau jos. De fiecare data cand mingea atinge partea de ecran a oponentului,​ jucatorul primeste un punct. Odata ce se ajunge la punctajul prestabilit se aude un sunet si se anunta jucatorul catigator. Daca nu se ajunge la acel punctaj in timpul stabilit, ​va fi considerat castigator jucatorul cu cele mai multe puncte sau remiza in caz de egalitate.
  
 {{:​pm:​prj2023:​drtranca:​scema_bloc_pm_-_joc_pong.png?​200|}} {{:​pm:​prj2023:​drtranca:​scema_bloc_pm_-_joc_pong.png?​200|}}
Line 31: Line 31:
  
 {{:​pm:​prj2023:​drtranca:​pong_ana.png?​800|}} {{:​pm:​prj2023:​drtranca:​pong_ana.png?​800|}}
 +
 +
 +{{:​pm:​prj2023:​drtranca:​pong_schema.jpeg?​600|}}
  
 ===== Software Design ===== ===== Software Design =====
Line 37: Line 40:
 <note tip> <note tip>
 Descrierea codului aplicaţiei (firmware): Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
-  * mediu de dezvoltare ​(if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR) +  * mediu de dezvoltare: Arduino IDE 
-  * librării şi surse 3rd-party ​(e.gProcyon AVRlib) +  * librării şi surse 3rd-party: SPI.h, Adafruit_GFX.h, Adafruit_ST7735.h 
-  * algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi +  * laboratoare:​ intrerupere hardware, timer, SPI
-  * (etapa 3) surse şi funcţii implementate+
 </​note>​ </​note>​
  
Line 46: Line 48:
  
 <note tip> <note tip>
-Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.+Demo https://​youtu.be/​gZ69HYNuRWk
 </​note>​ </​note>​
 +{{:​pm:​prj2023:​drtranca:​pong_ana.jpeg?​400|}}
  
 ===== Concluzii ===== ===== Concluzii =====
 +Rezultatul final este un joc pong interactiv in urma caruia am acumulat atat cunostinte de software precum utilizarea intreruperilor,​ timerelor si a functiilor din Adafruit, cat si notiuni de hardware, proiectand un circuit electric fuctional.
 ===== Download ===== ===== Download =====
 +{{:​pm:​prj2023:​drtranca:​pong_game_anaroanghesi.zip|}}
  
-<note warning> 
-O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului:​ surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-). 
  
-Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea **Add Images or other files**. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul **:​pm:​prj20??:​c?​** sau **:​pm:​prj20??:​c?:​nume_student** (dacă este cazul). **Exemplu:​** Dumitru Alin, 331CC -> **:​pm:​prj2009:​cc:​dumitru_alin**. 
-</​note>​ 
  
-===== Jurnal ===== 
- 
-<note tip> 
-Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului. 
-</​note>​ 
  
 ===== Bibliografie/​Resurse ===== ===== Bibliografie/​Resurse =====
  
-<​note>​ +https://​www.hackster.io/​hrsajjad844/​lcd-display-without-potentiometer-and-resistor-0d1357#:​~:​text=You%20can%20be%20displayed%20in,monitor%20without%20a%20potentiometer%20%26%20Resistor 
-Listă cu documente, datasheet-uriresurse Internet folosite, eventual grupate pe **Resurse Software** şi **Resurse Hardware**. +https://​github.com/​adafruit/​Adafruit-ST7735-Library/​tree/​master/examples
-</note>+
  
 <​html><​a class="​media mediafile mf_pdf"​ href="?​do=export_pdf">​Export to PDF</​a></​html>​ <​html><​a class="​media mediafile mf_pdf"​ href="?​do=export_pdf">​Export to PDF</​a></​html>​
pm/prj2023/drtranca/pong_game.1685382614.txt.gz · Last modified: 2023/05/29 20:50 by ana_maria.roanghesi
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0